^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

4.5.12

Home » » *Happy 32th birthday .....*

*Happy 32th birthday .....*

salam,

hihi, tetiba malu lak nak wish
tapi nak wish jugak

nak wish
Happy Birthday Pictures

to
MASZmadi
(aku ler tu)

on 4 May 2012 (32 yrs)

wallah, betul ke itu umo aku?..... huhu
alhamdulillah
diberi kesempatan untuk aku bernafas di bumi Allah ini
semoga diiri ini dilimpahi kurniaan yang melimpah ruah
dan
diberi kesihatan untuk menjadi khalifah-NYA
ameen



12 comments

May 4, 2012 at 8:39 AM

hepi besday my dear ...
semoga hari2 mendatang akn lebih baik dan bahagia....
sbb entry ni aku tak lupa wish besday kawan aku .. TQ eh ...hehehe

May 4, 2012 at 8:52 AM

kak masz happy birthday...semoga panjang umur dan murah rezeki...

May 4, 2012 at 8:57 AM

hepi besday masz...kiranya umur saya kurang 1 jelah dari umur masz...

May 4, 2012 at 9:03 AM

happy birthday kak ija..
moga panjang umur dan sentiasa diberkati Allah..

May 4, 2012 at 9:16 AM

epi besday kak maz..x macam 32 pon..awet muda..pewiiittt...;)

May 4, 2012 at 9:34 AM

auwwww!! ade org sambut besdei laa arini heheheh

hepi besdei dear....may Allah bless u n ur family...semoga dimurahkan rezeki dan panjang umur....sihat2 selalu...amin

hepi weekend masz!~

May 4, 2012 at 9:45 AM

selamat hari lahir sis
semoga ceria selalu

May 4, 2012 at 10:11 AM

hepi besday, Kak Mas...

May 4, 2012 at 11:03 AM

Happy birthday..
moga semua doa dan impian akan jadik kenyataan.. amin~

May 4, 2012 at 11:25 AM

epy bezday mama aisya...moga panjang umur, murah rezeki n aisha nk adik...hehe

May 4, 2012 at 3:04 PM

hepi bezday.... semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yang berpanjangan... amin....

May 5, 2012 at 4:57 AM

selamat hari lahir :)

Post a Comment