^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

24 May 2012

Home » , , , , , » *Artis di swimming pool @Awana Genting Highlands*

*Artis di swimming pool @Awana Genting Highlands*

salam

 masih lagi cerita @Genting..... macam biasa, Aisha n air x dapat dipisahkan..... itulah artis aku, memang cukup suka dengan air, kalau boleh tempat2 yang kami sekeluarga pi, harus ada unsur2 air seperti kolam, laut, air terjun, sungai atau sesuatu air yang sewaktu dengannya..... hehe

maka pada last weekend, alang2 aku berkursus di Awana Genting Highlands..... dekat jerk dari KL kan..... awal2 lagi aku memujuk hubby untuk datang sekali pada hujung minggu itu..... dan seperti yang di plan..... pada hari Sabtu, sehari sebelum kursus berakhir, hubby sampai dengan Aisha kat tempat aku berkursus, aku siap pesan kat huby untuk bawa baju mandi Aisha..... hehe


 
 Aisha kat balkoni bilik aku masa petang baru sampai di hotel Awana.....
sangat susah nak tengok my lil Aisha ni tersenyum sambil tengok kamera time gambar di snap.....
tapi kali ini aku berjaya buat dia senyum sambil pandang kamera coz dah pujuk untuk bawa dia mandi kolam petang nanti.....

so, petang tu, kami ada satu sesi sampai jam 5.00 petang..... masa sesi tu hujan turun la pulak..... time ni aku call hubby yang ada dalam bilik (hubby tumpang bilik office staff yang lain), dia bagitau Aisha tengah tido..... syiok la dia tido time hujan, kat hotel tilam empuk + aircond lagik..... memang sedap la dia tido.....

then petang lepas habis sesi ceramah, aku n kawan sebilik Tim pon plan untuk bawa Aisha mandi kolam..... ingat kami n hubby jerk yang nak mandi kolam, rupanya ada lagi beberapa kawan opis (lelaki) aku lain yang gian jugak nak mandi kolam..... so apa lagi, kami pon pakat2 ler turun bawah lepa hujan tu..... walau Aisha still tido time ni, aku hangkut jerk dia turun bawah..... hehe, ganas punya mama aku ni kan.....

x lama kami turun bawah, Aisha bangun..... memula dia x nak join mandi, tapi lelama dia jadi geram tengok papa dia n kengkawan opis mama mandi kecebur kecebur.....
hehe

jom layan artis aku kat pool @Awana Genting.....
upsssss tapi ada gambar sensored tau..... kalau x sensored maka bukanlah gambar di kolam kan..... hehe

layannnnnn


 bebudak opis aku.....
Nizam, Iman, Sandy, Abg Salem (driver kami)
tiada dalam gambar, Daniel


bajet nak buat aksi kaki menyelam kaki ke atas, tapi ada pulak yang buat spoil..... habis kena marah budak yang buat spoil tu..... haha


setelah dipujuk, akhirnya my lil Aisha mahu terjun dalam air.....
peace from Aisha n Papa


 erm.....


 eh, tido ker Aisha time ni.....
huhu so sweet


 ha, time kat kolam ni Aisha jadi rebutan tau, semua uncle2 hemsem nak kat dia.....
Aisha with uncle Daniel (papa kat belakang buat peace jerk)


 Aisha with uncle Iman n uncle Daniel.....


aksi dari mereka.....
time ni Papa ntah ke mana..... huhu


 see, pic atas ngan pic bawah sama jerk aksi dorang kan.....
apa aksi yang uncle2 hemsem tu buat, Aisha pon nak buat jugak.....


so melayan lah dorang ni..... seronokla Aisha coz ada yang melayan..... lepas terjun nak terjun lagi, sekali, dua kali, tiga kali, empat kali..... sampai la dah dekat pukul 7 malam, aku dah paksa dorang untuk naik..... kalau x dipaksa, mau sampai ke malam pon Aisha tahan dok dalam air tu..... nasib la air kolam tu suam2 rasa dia..... tapi mana boleh..... jap lagi jam 8 mlm nak kena berkumpul untuk dinner plak kan.....

oh ya, aku ngan teman sebilik Tim hanya duduk tepi kolam tengok aksi2 dorang sambil snap2..... sangat happening selama 1 jam kami kat sana..... rasanya kolam tu macam kami yang punya..... haha

k, sekian




12 comments

May 24, 2012 at 8:08 AM

Seronoknya berenang... Teman pun lama dah tak mandi kolam... :D

May 24, 2012 at 8:31 AM

kt awana genting tu..x smpai kemuncak genting lagi ke kak mazs??..x sejuk ea??..sempooiii je mandi2..hehe

May 24, 2012 at 8:48 AM

seksi-seksi semua tue jantan...nasib i dah kawin...hihihihi..

May 24, 2012 at 9:13 AM

eh! hensem nya hero2 mangga! hhihihi..
yg pompuan2 x join sekaki ke kak?

May 24, 2012 at 9:20 AM

auuww..hero kolam renang..cekci lagi aisha..canteekk swimming suit aisha..unty xleh beli lg utk anak unty..hihi

May 24, 2012 at 9:21 AM

mcm gaya atlet yg x berjaya ke sukan olimpik utk kategori renang berirama je.. ;-)

May 24, 2012 at 9:46 AM

mak aihhh happening betul nie mandi manda .. rasa nak joint sekali jeww ekekek :)

May 24, 2012 at 9:48 AM

seb baik kecik lagi ..klu mesti mama menyingakan klua nak dara semua pakat kerumun dlm pool ..hehehe comey

May 24, 2012 at 11:35 AM

@lylieiqmal

hahaha...x kose ahkak nak join :D

May 24, 2012 at 11:55 AM

sonoknye... untung lah mama Aisha sebab ramai duk melayan anak dara.. leh lah bersantai dengan tenang di tepi kolam..:)

May 24, 2012 at 1:36 PM

hapeningnya.. sronok tgk.. swimming ni salah satu xcersize tau :)

May 24, 2012 at 3:46 PM

ramai yang melayan, betullah tu dah mcm artis, jadi tumpuan...hehe

Post a Comment