^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

26.5.12

Home » *2 kenduri kahwin + 1 kenduri kahwin*

*2 kenduri kahwin + 1 kenduri kahwin*

salam,

Ari sabtu menjelma lagi... So bolehla brehat kat rumah, seb baik mggu ni xde aktiviti opis yg aku kn atended mcm mggu sudah, kalu x letih wooo... Cuma ari ni ada jemputan kenduri kawan opis, maklumla cuti sekolah dah mula, maka ramailah yang ambik kesempatan utk buat kemduri kan... X kira lah kenduri apa kan...

Aku ari ni ada 2 jemputan kenduri kawin, 1 kat rawang selangor, 1 lagi kat seremban n9. Insyallah yg kat rawang kami akan dtg, cuma yg kat seremban tu x tahu lg coz agak jauh jgk tu walau prjalanan ke sama lbih kurang 2 jam je...

Actually ada lagi 1 kenduri kat n9 yg ada ari ni, saudara sebelah mak kat mantin kalu x silap aku... Tapi nak pi camame, aku tau tmpat, hurm aku kirim je la kat mak...

Papepon moga perkahwinan mereka semua diberkati Allah dan berkekalan hingga ke syurga... Ameen

K,sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments

May 27, 2012 at 10:14 AM

Cuti sekolah mmg ramai buat majlis..ktorg pun ada 2 jemputan kawin..tapi dua2 pun tak dapat pegi koz hubby keja...

*Happy weekend mas..^^

May 27, 2012 at 5:12 PM

Byk jemputn time cuti sekolah ni kn..n yg paling suker time cuti ni of coz jalan x jammed..hehe

May 28, 2012 at 3:00 PM

Akak kenduri kawen kat n.9 tu kenduri anak abg meon eh..alynn g kenduri abg meon tapi kenduri amy alynn x g larr..sama ler cam akak kat rawang tu bg alynn yg dok n9 agak jauh gak larr..semoga perkahwinan mereka bahagia hingga akhir hayat..

Post a Comment