^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

4.5.12

Home » , , » *Dapat Baucer RM50 dari Trudy & Teddy*

*Dapat Baucer RM50 dari Trudy & Teddy*

salam,

dah lunch kengkawan?.....
ada jenjalan memana ker?.....
aku dok opis jerk, rehatkan badan yang x berapa nak sihat nie.....

aku ada dapat baucer RM50 dari Trudy & Teddy.....
sempena pembukaan kedai baru dorang kar Pavilion KL.....




pergh..... baju2 dia mengancam jiwa raga tul.....
memang sesuai la untuk Aisha yang cumel tu kan.....
ahak
ntah bila lah aku nak pegi yerk.....
padahal Pavi tu belakang opis jerk.....
tapi kalu nak pi kena bawa incik hubby la kan.....
hehe
jom sesama kita terjah

ok, tu jerk nak share kat sini tengahari ni.....
nak jenjalan umah kengkawan plak.....

k, sekian


p/s: Al-fatihah buat artis Bob Kuman yang telah kembali ke rahmatullah semalam.....
dari dia kita datang, kepada dia kita kembali.....

p/s: MIL & FIL nak datang dari kuantan sok, semoga semua dipermudahkan..... ameen



3 comments

May 4, 2012 at 1:53 PM

RM50.. banyak tuh~ boleh lah shopping.. hehehe.. sonok2!!

May 4, 2012 at 2:33 PM

klu dpt baucer tudung kan best hehe

May 4, 2012 at 2:58 PM

tahniah bestnya

Post a Comment