^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

18 May 2012

Home » *makmal @Awana Genting*

*makmal @Awana Genting*

Salam,

Sejuuukkk sangat kat sini, huhu

Ari ni update dari Genting pula, cerita KB x langsai lagi, aku dah masuk cerita Genting pula kan... Sori la yek kengkawan... Start semalam aku n beberapa (2 org je) kawan opis dah bermalam di Awana Genting Highland Golf & Resort, Pahang untuk pra persediaan program opis aku iaitu "makmal pengukuhan usahawan kraf bagi pasaran antarabangsa" smpai ari Ahad ni...

Kira dapat gambaran kan macamana bentuk program yang aku handle ni kan? Hehe... Actually program ni start jam 11 pagi nanti untuk register, tapi kat sini sejuk sangat, so lepas subuh tadi aku dah x boleh nak tido semula dah... Bajet tutup aircond pastu buka kipas, boleh kurangkan sejuk, rupanya kipas trus jek pusing yang laju sekali, huhu aku x tahu nak adjust kelajuan dia kat mana, last2 buka balik aircond, naikkan tempreture slowkan blower, naik atas katil, tarik selimut smpai leher... Tu pun ujung kaki still terasa sejuk lagi...

Hurm, layan tv jap, pastu nak mandi2 n siap2 untuk turun bawah, set utk pendaftaran...

Nanti2 kalu sempat, aku update lagi dari sini ye, sok (sabtu) insyallah hubby n Aisha akan datang sini untuk join aku, apa yg nak dibuat, nanti aku cerita... :) x sabar nak jumpa Aisha...

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments

May 18, 2012 at 9:08 AM

wah...best2...paling best nanti en laki ngan anak dare tersayang will join....masz, lieya nak dtg join buleh ekekeekekekeke

May 18, 2012 at 9:52 AM

WAHH..BEST2X!

May 18, 2012 at 11:10 AM

kalu sy mau tido smpi matahari menjengah langit!

May 18, 2012 at 12:09 PM

syok nye sejuk2...kesian aisha kan.....

May 18, 2012 at 1:39 PM

selamat ber'makmal'...ari tu diriku p genting gak but kat sri malaysia..so tak ler merasa sejuknyer..huhu

Post a Comment