^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

31 May 2012

Home » *hampir tiba ke destinasi*

*hampir tiba ke destinasi*

Salam,

1stly thanx ye kengkawan yg dtg jenguk umah aku ni.....tapi mintak maaf sesangat coz aku x dpt buat kunjungan balas buat masa ini.....bukan x sudi tapi aku skrg ada di luar daerah, bukan daerah, tp negeri.....hehe

Sekarang ni aku ada kat RnR Gua Musang, tengah rehat jap memasing sebelum smpai ke destinasi di Kota Bharu.....tapi aku xde rehat mana pon, dah spnjang jalan pon duduk je dlm bas ni, lgpon Aisha xde la lasak sgt, dia dah boleh main sndri ngan anak2 member opis yg umo lbih kurang sebaya.....snang aku, hikhik

Time ni pmandu n sebhgian pnumpang pi ngeteh kat kdai brhampiran, aku dok atas bas je tman Aisha tido.....kami gerak dr KL ada 3 buah bas dlm pkul 10 pg td.....smpai ke destinasi nti akan ada pndaftaran sblum blh check-in hotel n rehat.....sok pg jam 8 pg dah kena brkumpul utk acara perasmian.....

Moga prjlanan kami ini selamat n dipermudahkan, ameen.....kengkawan tggu kunjungan aku ke umah kengkawan bila aku ada ksempatan nti yek.....insyaallah

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments

May 31, 2012 at 7:11 PM

semoga slmt smpi..

May 31, 2012 at 9:02 PM

semoga dipermudahan perjalanan tu yee..

June 1, 2012 at 8:31 AM

asek pi kelantan je ... kursus kat kelantan je ke tahun ni ... sian penat kan travel jauh2

June 1, 2012 at 8:33 AM

aduusss g mana plop kak masz..bak kata2..sape ntah...asya tu besar ats jalan dh..asik jalan2 jek..hehe

semoga sume selamat yek..;)

June 1, 2012 at 10:04 AM

bagus nyer aisha kak..lau danish lau bab berkawan ok lar kot tapi lau dah berkawan tu sue ler kedepan kebelakang pastu confirm2 muntah..anak laynn tu pemabuk orgnyer kak..aduhaii..

June 1, 2012 at 10:51 AM

semoga selamat semuanya :)

June 1, 2012 at 12:33 PM

semoga selamat sampai ye =)

June 1, 2012 at 1:06 PM

semoga selamat sampai ke destinasi..:)

Post a Comment