^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22 May 2012

Home » , , , » *Pengumuman..... baby baru akan muncul*

*Pengumuman..... baby baru akan muncul*

salam


alhamdulillah, last saturday masa aku tengah menguruskan kursus kat Awana Genting Highland, dalam jam 7:41pm aku dapat SMS dari my USU..... ringkas jerk ayat SMS tu.....

"Assalamualaikum, nk bgtau je usu dah disahkan mengandung :). Doakan kami selamat ye."

aku pon balas dengan ringkas jugak.....
"Alhamdulillah, ameen"
 maklumlah tengah sibuk uruskan keperluan untuk malam dinner tu..... so, baca dengan ringkas n balas dengan ringaks jugak..... hehe
 
dan tadi jenjalan umah dia..... ada pic teddy bear kat bawah nie.....
 

sweet teddy bear tu kan..... dan jugak sesuatu yang dipegang oleh teddy bear itu.....

maka dengan rasminya aku nak ucapkan
TAHNIAH!!!!! 
buat USU & Azlan di atas pengumuman kandungan tersebut.....
dorang nikah pada 14 April lepas.....

moga semuanya selamat hingga baby menjengah bumi ini..... 
ameen

k, sekian


p/s: erm, bila due baby baru ni akan keluar aku x tahu lagi..... kena tunggu tuan punya badan sahkan baru boleh aku inform kat sini yerk.....
aku masih lagi menanti kedatangan adik Aisha, moga ada rezeki lagi buat kami.....
 


11 comments

May 22, 2012 at 2:31 PM

bunting pelamin tu ./...seagr lagi dlm ingatan aku entry masz pasal kawen usu ..hehehehe tahniah

May 22, 2012 at 2:44 PM

waaa tahniah.. tumpang rasa bahagia sebab dni pon bunting pelamin gak ritu ngehehe.. menanti saaat2 nak melahirkan lah pulak syawal nanti :D masalahnye, sejak preggy nih alahan ngan blog. sobsss

May 22, 2012 at 2:47 PM

Tahniah buat mereka. Ingatkan baby baru dari Masz sendiri yg nak muncul tadi...hehe.

Lama akak tak dtg sini kan...sorry.

May 22, 2012 at 3:05 PM

tahniah.. bunting pelamin lah tu kan..:)

May 22, 2012 at 3:35 PM

tahniah buat usu & husband yg bakal dapat bb nnt..;)

May 22, 2012 at 4:57 PM

..usaha tangga kejayaan!! :D

May 22, 2012 at 6:21 PM

ahamdulillah..tahniah kepada adik akak..nampaknyer bertambah lagi ler cousin aisha..insyaallah ada rezeki tu nyer nanti aisha akan jd kakak..

May 22, 2012 at 6:35 PM

alhamdulillah.. rezeki tu

May 22, 2012 at 6:40 PM

insya allah akn terkena tempias nyer nnt

May 22, 2012 at 7:12 PM

Tahniah nk dpt anak sedara baru...

May 23, 2012 at 1:57 PM

terima kasih semua...

doakan usu n baby selamat hingga lahir ke dunia ye .

sayang semua =)

Post a Comment