^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

21 May 2012

Home » , , , » *Kelantan - Genting*

*Kelantan - Genting*

salam isnin,



huh, minggu lepas adalah minggu sibuk bagi aku..... minggu ni rest sekejap, then next week ada lagi urusan di luar office yang perlu dilakukan..... kiranya hujung minggu aku untuk bulan Mei ini adalah sangat2 pack..... hujung 2 minggu lepas aku di Kelantan, hujung minggu lepas aku kat Genting..... nanti aku cerita erk.....

hujung minggu ni aku ke..... ehem ehem..... lepas tu aku ke Kelantan lagik..... insyaallah...... lepas tu harap2 boleh la rehat hujung minggu di KL jerk coz ada sesuatu yang perlu dilakukan di sini x dilakukan lagi..... so, cerita penuh aktiviti hujung minggu aku, nanti jap2 lagi aku cerita yerk..... ni nak kena buat report + kerja2 opis yang tertangguh dulu nieh.....

sambil2 tu aku datang umah kengkawan yerk..... windu wooo nak jengah korang..... rasa rugi terlepas cerita korang..... huhu, tunggu kedatangan aku yerk.....

k, sekian


5 comments

May 21, 2012 at 10:39 AM

wow penuh jadual sis kan

May 21, 2012 at 10:49 AM

sebuk bebenar kan masz.....

May 21, 2012 at 11:51 AM

kedatanganmu dgn ole2 dr genting n kelantaan kn?? yuuuhuuuu

May 21, 2012 at 3:59 PM

wah bestnyer hari2 penuh jadual..taklah boring kan..

May 21, 2012 at 6:08 PM

wah..pjalanan y myeronokkan..msti byk cerita di spnjang pjanan ni kan

Post a Comment