^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

9.7.12

Home » , » *Puasa*

*Puasa*

salam, 

ha..... x lama lagi dah nak puasa kan,.....
moga kita sama2 dapat merasai lagi kenikmatan bulan itu bersama2.....
aku bukan nak cerita pasal puasa di bulan Ramadhan.....
tapi hari ini aku berpuasa ganti..... Insyaallah

moga semuanya dipermudahkan..... Ameen


k, sekian


12 comments

July 9, 2012 at 8:55 AM

Selamat Ganti puasa Mas..
Moga dipermudahkan segalanye..~

July 9, 2012 at 9:18 AM

sm la kite..tggl 1 hr je lg..adussss payah bebeno

July 9, 2012 at 9:39 AM

tak sabar menanti ramadhan.....

mane2 yg belum abis ganti puase tu cepat2 ganti....mase dah suntuk ni heheheeheh....

July 9, 2012 at 10:17 AM

semoga dipermudahkan segalanya ye masz :D

July 9, 2012 at 10:21 AM

amin.... pas ni kena bgn awal ....

July 9, 2012 at 10:24 AM

syukur anum dh hbs ganti

July 9, 2012 at 12:29 PM

saya pun tengah gigih mengganti..hehe..last minute kita ea..

July 9, 2012 at 12:34 PM

amin.. moga dipermudahkan (^___^)

July 9, 2012 at 12:35 PM

aminnnnnnnnnn
eB kena byr fidyah lagi taun nih... x sempat lagi nk ganti abeh. hu3

July 9, 2012 at 12:48 PM

betul tu... dh x lama lagi dah kan!

July 9, 2012 at 1:36 PM

Ahlan wa sahlan ya Ramadan!

July 10, 2012 at 1:35 PM

chaiyork2 kak..alin ni pun sib baik dapat pose enam so lau tak hihi..

Post a Comment