^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

5.7.12

Home » , , » *Keputusan "pilih bunga telur"*

*Keputusan "pilih bunga telur"*

salam, 


kan aku ada bagitau yang kengkawan yang sudi pilih kan bunga untuk UTEH akan dapat adiah.....
so keputusan dah pun di buat oleh tuan badan, eh bukan keputusan yang bertuah tau..... tu belum lagi, ni keputusan bunga yang UTEH pilih lah.....

dengan bantuan kengkawan, UTEH pilih bunga No. 4 macam kat bawah nie.....

cuma kaler dia tukar ikut selera dia lah kan..... nanti bila dah siap tempahan tu, aku up lagi bunga tu yerk, kut2 lah ada yang berkenan nak menempah plak kan..... hehe

so kat sini aku nak senaraikan mereka yang dah pon tolong pilih bunga telur buat UTEH.....
x ramai pon, tapi terima kasih atas sokongan yang diberi..... salah sorang dari kengkawan ni akan dapat adiah yerk..... jom tengok.....


Nama Pemilik
Blog Address
1
Mrs Eady
2
Kesuma Angsana
3
Nens Collection
4
eB
5
~ yus ~
6
KhaiRin : anies
7
LYAfrina
8
LiLy @ MumMyQiStInA
9
eima
10
Myra Jay


so, jom kita tanya pada tuan punya bunga si UTEH..... aku nak UTEH pilih sebagai penghormatan buat beliau kerana sekali lagi sudi meningkatkan pendapatan usahawan kraf di malaysia ni melalui aku..... ngeh ngeh ngeh.....
agak2 sapa yang dia pilih sebagai yang bertuah yerk.....

so,kena tunggu entry bertuah pulak lepas ni yer kengkawan

k, sekian


update : tetiba terasa macam murah hati pulak, so aku mintak UTEH pilih 3 nama untuk bagi adiah..... so tunggu yerk.....
kepada UTEH, pilih jangan x pilih, nak suruh cikdin tolong pon boleh kalu dah x reti sangat nak pilih..... haha.....

10 comments

July 5, 2012 at 2:11 PM

uteh pilih yg berasal dr negeri hang tuah hehehe

July 5, 2012 at 2:17 PM

tahniah
cantik pilihan

July 5, 2012 at 2:25 PM

suruh die pilih aku ...hahahaha

July 5, 2012 at 2:38 PM

comammmm :D

July 5, 2012 at 2:40 PM

klu pilih saya alhamdullilah hehe

July 5, 2012 at 3:15 PM

hehehe..terlepas n3 awk yg aritu. tp yg uteh pilih bkn yg mcm saya pilih. ye la kan, lain org lain citarasanya :D

July 5, 2012 at 4:44 PM

pilih uteh jgn tak pilih..hehee

July 5, 2012 at 4:53 PM

pilih jgn x pilih uteh...;)

Anonymous
July 5, 2012 at 7:39 PM

time kasih sume...dh pilih dh...tp biarla kakak sy yg umumkan yer...tenkiu to all... :-)

July 6, 2012 at 8:20 AM

Mudah-mudahan ada rezeki MJ.. :)

Mmg cantik Bunga Daun Getah tu.. MJ dah berkenan :D

Post a Comment