^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

2.7.12

Home » *hadiah dari klinik Pusrawi*

*hadiah dari klinik Pusrawi*

Salam,

Sesi pilih2 bunga telur utk Uteh dah tamat, so nti aku bgtau sape yg bertuah tu ye, mgkin lg 3 ke 4 ari atau mggu depan coz aku sdang ber'MC skrg. Tq pd yg sudi bg idea yek...

Em, thanx jugak pd Klinik Pusrawi coz bg aku adiah (lihat gambar). Ni sume gara2 aku sakit mata, pedih wo...seb baik sebelah je, masih blh lg tgok alam yg indah ni walau kena kenyit2 mata... Huhu moga2 x berjangkit pd Aisha n hubby atau sesape aje lah...

Dpt mc 3 hari, harap ckup lah masa tu utk baikkan mata ni. Insyaallah...

Skrg nak brehat smbil tggu ujan berenti nak ambik Aisha dr school jam 5 nti...

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments

July 2, 2012 at 4:18 PM

lepas mkn ubat nt oke la tuhh..byk² rehat yerr..take care :)

July 2, 2012 at 4:23 PM

moga cepat sembuh~

July 2, 2012 at 4:26 PM

get well soon k..take care!

July 2, 2012 at 4:28 PM

rajin2 mkn ubat.nnt kite leh men kenyit2 mata

July 2, 2012 at 4:35 PM

get well soon ya...

July 2, 2012 at 4:46 PM

Kesiannyer...dr bg mc suh rest la tu...kn byjk outstation..moga cepat sembuh

July 3, 2012 at 8:19 AM

..hmm...jgn bw virus ke ofis ye hehe :))

July 3, 2012 at 10:17 AM

ala ciannyer mama aisha..berjangkit dgn saper kak..? ok rest yer..

Post a Comment