^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

27.7.12

Home » , » *Oh My Charming*

*Oh My Charming*

salam, 

Ceriakan hari anda dengan ENCHANTEUR CHARMING Eau De Toilette.  Wangian sensual yang memikat, menampilkan gabungan eksotik Rose dan Muguet, diserikan dengan Citrus dan Aldehyde berserta sentuhan lembut Musk dan Cedarwood.  Kekal anggun dan mempersona setiap masa.

owh, itu yang tertulis di kotak perfume.....



dulu2 masa belajar start sekolah menengah sampailah masuk 'U' memang inilah perfume pilihan hati..... siap ada dia nya losyen n bedak..... tapi bila dah kerja n kahwin, aku tukar2 pakai perfume ikut sesedap bau hidung hubby..... haha

tapi semalam masa shopping, saje je suruh hubby bau perfume ni, n dia kata "wangi........" ..... dalam banyak2 pilihan dari enchantuer, charming lah yang melekat di hidung n hati ini..... n hubby jugak..... harga pon xderlah mahal sangat pon, RM19.45 untuk 50 ml jerk.....  maka aku nak kembali pada zaman muda2 dulu, echewahhhhh..... nak gunakan perfume nieh start hari ni n seterusnya..... tiada yang lain dah..... ha, boleh kan hubby kan?.....

k, sekian


8 comments

July 27, 2012 at 8:10 AM

btul3x..
tp zaman sekolah terasa rm 19.45 tuu mahal sgt..klu parent belikan perfume ni syiokk sgt2..until today alin 1 famili pengguna setia bedak enchanteur..

July 27, 2012 at 8:15 AM

berbaloi-baloi
murah dan wangi

July 27, 2012 at 8:16 AM

enchanter ni mmg okey tau...wangian2 die semua lembut2....losyen die pun lieya suke....

July 27, 2012 at 8:20 AM

mmg ramai ckp perfume ni wangi!

July 27, 2012 at 8:24 AM

dulu masa skolah pun linda pkai enchantuer, apa ntah yg rose colour tu.. pakai satu set ngan bedak dan loesyen.. semerbak bau dia..:)

July 27, 2012 at 10:28 AM

saya pakai jugak perfume jenama echanteur mase sek dulu. yg warna merah klu x silap. tp skang dh mcm2 jenama pakai. hehehe

July 27, 2012 at 12:45 PM

botol dia pon comel :)

July 27, 2012 at 12:55 PM

meh nak cium sket...

Post a Comment