^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

5.7.12

Home » , , , » *Mentari Muncul Lagi*

*Mentari Muncul Lagi*

salam, 

 source google


erm, ingat x lagi lagu 'Mentari Muncul Lagi'..... lagu kumpulan Slam, hurm aku dulu masa zaman sekolah memang minat gila dengan kumpulan Slam nieh..... eh, actually aku minat dengan penyanyi nye, Zamani..... hemsem lor..... tu dulu la..... sekarang ni, walau ramai retis n selebriti muncul di tivi, waima di depan mata sekalipon, En Mohd Rosmadi bin Harun tetap hemsem selamanya.....nguah nguah nguah

oh ya, aku dah kembali bekerja hari ini, tu yang ada entry tajuk gini..... pepagi tadi on da way pi keje, naik moto, terserlah sinar matahari pagi..... cantiknya..... walau sekejap timbul sekejap tenggelam dek bangunan kat KL nieh, tapi aku bersyukur coz dapat lagi menikmati kepanasan itu..... kalu kat umah, x merasa lah, coz aku dok umah bawah, so keliling sume bangunan tinggi2 n ditambah pokok besar2 lagik..... so cuti 3 hari kat umah, aku x nampak matahari langsung..... huhu sedey kan.....

so, pagi tadi, terasa nikmat betul lah bila dapat tengok matahari..... tapi xder pandang straigh kan, dengan mata yang masih lagi bengkak sikit nieh..... moga dengan pandang sinar matahari ni, boleh membantu pulihkan mata ni..... insyaallah

ok, dah setel keje sikit2 nieh, nak BW umah kengkawan yang x jemu datang sini n doakan kesihatan aku..... x lupa jugak kengkawan yang bagi tips2 kat aku untuk cepat sihat..... thanx bebanyak, jasa kalian hanya Allah yang dapat balas..... tapi kalu kita jumpa nanti bleh aku belanja minum kan..... ngeh ngeh ngeh.....

erm, mata x leh nak pandang PC lelama la pulak, rasa pedih n berair sokmo..... so aku jenjalan umah kengkawan pelan2 erk..... tunggu tau..... bos ngan bos xder, so aku bleh je jalan umah kengkawan bila2 masa yang aku suka..... hahahahahahahah (gelak jahat gilerz dah ni)

k, sekian


10 comments

July 5, 2012 at 10:31 AM

mentari syok...

July 5, 2012 at 10:50 AM

alhamdulillah dah sihat ye..

July 5, 2012 at 11:01 AM

teringat lagu mentari muncul lagik..hehe

xder masalah la kak cuma skit kpala jew semalam..hehee tima kaseh amek berat :)

July 5, 2012 at 11:38 AM

selamat bekerja dikk
alhamdulillahh dah sihat
duk umah punn penant jugak ;)

July 5, 2012 at 12:54 PM

selamat bekerja semula~
org kata terapi mata adalah tengok tumbuhan hijau.. hehehe.. nanti boleh cuba~

July 5, 2012 at 3:01 PM

mentari walaupun terik kehadirannyer dinantikan.. kalau tidak susah ooo...

July 5, 2012 at 3:07 PM

Selamat kembali bekerja...sakit mata memng makn masa skit nk baik sepenuhnyer kan...pe pun hopefully semakin ok

July 5, 2012 at 4:12 PM

alhamdulillah..selamat kembali masz. semoga semuanya ok ye :D

July 5, 2012 at 9:10 PM

alhamdulillah dah sihat ye..

July 5, 2012 at 9:10 PM

alhamdulillah dah sihat ye..

Post a Comment