^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22.7.12

Home » *aktiviti 2nd ramadhan*

*aktiviti 2nd ramadhan*

Salam,

Ada yg bekerja hari ni? Slamat bekerja ye...

Em, kat KL nieh dr pagi ujan, brenti, ujan, brenti, ujan, brenti... Agak2 apa la aktiviti nak buat yek.

Bru je lpas siapkan mknan anak dara tecit ku tetiba ari ni nak mkn mee sup plak... Em, ntah apa rasa aku pon x tau, maklum puasa kan... Hehe

Lpas ni nak buat ape yek???

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments

July 22, 2012 at 3:36 PM

bestlah hujan2 ni taklah panas sgt.. kat sp ni bunyi guruh aja tp hujan tak turun2 lagi.. panas aja sepanjang hari ni.. :)

July 22, 2012 at 3:46 PM

dni tatau nak masak ape hari ni hehe

Post a Comment