^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

19.7.12

Home » *Pesan seminggu*

*Pesan seminggu*

salam, 

AHAD cari ISNIN , nak tanya nampak tak SELASA agar ingatkan RABU bagitahu KHAMIS supaya jangan lupa message JUMAAT yang SABTU dah puasa :D

k, sekian


 pssst KHAMIS, jangan lupa tengok anak bulan pulak tau malam ni.....


13 comments

July 19, 2012 at 8:46 AM

bertemu lagi bulan ramadhan...alhamdulillah...

July 19, 2012 at 9:10 AM

selamat berpuasa

July 19, 2012 at 9:30 AM

nice!!

tak lame berpuase la kite kan...cant wait!!

July 19, 2012 at 9:40 AM

ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna...selamat berpuasa maszmadi :D

July 19, 2012 at 9:46 AM

aku rasa raya tahun lepas masih dlm ingatan aku tetiba dah nk puasa dah cepat betui masa berlalu sekarang ni

July 19, 2012 at 10:40 AM

betul tu KA pown dh x sabar nak pose ni

July 19, 2012 at 10:49 AM

masz.. TQ ats info.. kejap je kn..dah nk pose...dan selamat mnyambut ramadhan juga dari saly...

July 19, 2012 at 11:19 AM

xlama je lg nk pose ^^

July 19, 2012 at 12:29 PM

hehe menarik nya...nak copy paste..

July 19, 2012 at 2:19 PM

alhamdulillah merasa lg berpuasa thn ni

July 19, 2012 at 2:47 PM

selamat menyambut kedatangan ramadhan la mubarak :)

July 19, 2012 at 3:42 PM

malam nih eh tengok anak bulan masz?? nasib mazs inform.. kalo x mesti tak ingat..keh keh keh..tq..:)

July 19, 2012 at 10:33 PM

Salam Ramadahan Al-mubarak..
moga Ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnye...~

Post a Comment