^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

28.7.12

Home » *kedai tudung jalan TAR dah tutup*

*kedai tudung jalan TAR dah tutup*

Salam,

alhamdulillah, dah msuk 2nd week kita berpuasa, semoga ibadah yg dilaksanakan mendpt keredhaan Allah hendaknya... Ameen

berbalik pd tajuk, betul ke jln TAR yg trkenal ngan deretan kdai tudung tu, kdai tudungnya dah tutup? BETUL... Aku sndri pi tgok...

Alkisah mlm tadi aku pi sana, smpai dlm jam 9.30... Hampir sume kdai tudung kat situ dah tutup, yg tggal cuma 2 3 kdai berkonsepkan butik jerk... Huhu kecewa aku tau... Ingat nak bli tudung kiriman kak long, tp x ksampaian...

Mgkin sbb bulan Ramadan, dorg tutup awal coz dah ada bazar ramadan kat situ kan... KE memang slama ni dorg tutup awal, aku jek yg x tau... Huhu

Makanya pembelian tudung yg kak long nak tu kena tggu la aku pi lg skali ke sana, kali ni kna pi awal sikit... Atau pi siang hari, kompem kdai tu msih bukak kan... Em, mogj dipermudahkan...

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments

July 28, 2012 at 1:11 PM

Adeh....nebes Baca tajuk....ingatkan betul dh td....br ingat nk p senin dpn....

July 29, 2012 at 3:45 PM

hehe ingat tutup terus tadi :D

July 30, 2012 at 1:34 PM

alahai... jalan tar tu kul 8 da sunyi sepi la. nk meriah g jalan haji taib la memalam


[dalam kurungan: awwwwwwww... hahaha]

July 30, 2012 at 3:18 PM

Mgkin nanti nak dekat raya baru bukak balik kot...

Post a Comment