^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

06 July 2012

Home » , , » *Kengkawan Yang Bertuah Adalah.....*

*Kengkawan Yang Bertuah Adalah.....*

salam, 

erm, dah petang dah pon kan..... yer lah sekarang dah 1.10pm..... kira dah petang lah kan..... hehe
k, dah..... x mor sedey2 dah pasal umah..... kita bukak buku baru sempena 15 Syaaban 1433H erk..... terima kasih pada kengkawan yang memberi komen membina n nasihat kat entry INI..... sejuk sikit ati aku nieh.....

Insyaallah, untuk teratak kami, esok kami nak pi kedai lampu..... lagi..... untuk beli..... lagi..... lampu rumah kami tu..... moga semuanya dipermudahkan..... betul lah kan kengkawan, setiap yang berlaku itu mungkin ada hikmahnya di kemudian hari.....

^sekian entry intro^

ok, seperti tajuk kat atas, rentetan dari entri INI..... jom kita tengok apa siapa yang UTEH pilih.....
 

nampak x?..... kalu x nampak, x payah la besarkan..... meh aku taip balik apa yang UTEH tulis kat kotak komen tu yerk kengkawan.....

*

*

*

*

*
Anonymous 
July 5, 2012 7:39 PM
time kasih sume...dh pilih dh...tp biarla kakak sy yg umumkan yer...tenkiu to all... :-)
 Anonymous = UTEH

tu la kan, punya baik la adik aku nieh, aku suruh dia taip kat komen box tu..... tapi dia suruh aku plak..... huhu x baik tau..... tapi x per, aku paham adk aku tu tengah tunggu masa nak deliver jerk, so tahap kemalasan menang tengah menggunung kan..... hehe

meh la aku tolong umumkan sapa yang bertuah tu yerk..... ni pon aku just copy n paste jerk gambar yang di MMS oleh UTEH pada aku..... haha tahap malas jugak coz dah ari jumaat n fikiran masih melayang hal rumah..... huhu rumah lagi..... so JOM KITA TENGOK.....

*

*

*

*

*

 

erm, nampak x yerk?..... nampak kut kan

so mereka yang bertuah itu adalah:::::::::::



TAHNIAH!
buat mereka semua..... mintak emailkan alamat penuh untuk adiah yerk ke masz_4580@yahoo.com..... insyaallah minggu depan aku pos..... erm, nak reveal ker adiah kat sini?..... 
uhuk x payah la, adiah kecik2 jerk..... 

terima kasih pada semua yang sama2 tolong pilihkan bunga tu, yang x terpilih tu jangan sedey..... insyaallah ada rezeki nanti aku buat lagi erk.....

k, sekian
 

11 comments

July 6, 2012 at 1:24 PM

Thanks dear...

Bestnyer, tak sangka adarezeki kat sini :)

Mmuuaahhh :)

July 6, 2012 at 1:59 PM

tahniah buat yg terpilih!!

July 6, 2012 at 2:44 PM

tahniah buat yg menang k ;)

July 6, 2012 at 3:17 PM

eh eh ade la nama eima ....

pesal uteh pilih aku ek ... ckp la ckp la ... nk tau gak ....


anyway TQ uteh ....

July 6, 2012 at 3:40 PM

eh menda apa ni..tak tau pung...

July 6, 2012 at 3:42 PM

tahniah2..hehe..;)

July 6, 2012 at 3:53 PM

Tahniah kepada pemenang~

July 6, 2012 at 4:59 PM

tahniah pd pemenang.. :)

July 6, 2012 at 6:51 PM

tahniah tahniah tahniah!

July 6, 2012 at 10:46 PM

tahniah semua :D

July 7, 2012 at 11:25 AM

eh tak sangka ada nama lily tu..hehe..thanx ya mas..nnt lily emailkan address..

Post a Comment