^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

2.1.12

Home » , » *Erra gembira dengan perkahwinan Yusry & Lisa*

*Erra gembira dengan perkahwinan Yusry & Lisa*

 salam,

ingat entry aku pasal

jom dengar cerita di pihak Erra Fazira pulak.....



 Perkahwinan di antara aktress terkenal dan jelita, Lisa Surihani bersama pengarah "Hikayat Merong Mahawangsa", Yusry Abd. Halim, bukanlah satu rahsia setelah satu majlis kecil telah dibuat untuk mengumumkan tarikh nikah dan persandingan yang bakal dibuat tahun hadapan pada tanggal 23 Februari di Masjid Tuaku Mizan, Putrajaya.

Umum sedia maklum tentang perkahwinan sebelum ini di antara Yusry dan Erra Fazira yang pernah berkahwin sekitar tahun 2003 hanya mampu bertahan lebih kurang 3 tahun. Kini semuanya tinggal kenangan dan Erra dengan Yusry kekal sebagai kawan baik. Dan Erra juga telah pun mendirikan rumah tangga bersama Engku Emran Engku Zainal Abidin dan dikurnai seorang anak perempuan, Engku Aleesya. 

Erra yang diminta memberikan komen susulan mengenai berita perkahwinan bekas suaminya itu menyatakan bahawa beliau amat gembira dan mendoakan yang terbaik buat Yusry dan Lisa. Malah Erra berharap agar mereka berdua akan bahagia ke anak cucu dan segera menimang anak selepas disatukan nanti.



7 comments

January 2, 2012 at 9:14 AM

aah lah kan .. x kan x nak mendoakan yg terbaik kan .. kalau x suke punn x kan nak btahu media .. kes nayaaaa ekekek

tapi notice tak erra sejak kawin dan jadi juri utk pilih kasih nie , lawoo dia lain macam ???
hurmmmmmmmmmmmmmmm ;)

January 2, 2012 at 9:16 AM

harap lisa dan yusry bahagia ke akhir hayat.. but gosip kate erra punye rumah dan tangge dah goncang2.. kite doa yang baik2 saje

January 2, 2012 at 9:29 AM

harap perkahwinan mereka kekal hingga keakhir hayat..

January 2, 2012 at 10:24 AM

moga berkekalan hingga hujung nyawa

January 2, 2012 at 10:58 AM

sy turut mendoakan..aminnnn

January 2, 2012 at 1:16 PM

moga berpanjangan hendaknya, rumahtangga erra mahupun yusry dan lisa nanti kan..:)

Anonymous
January 24, 2012 at 9:04 PM

Ieda ...tu la hikmah perkahwinan yang sebenar...Orang kata, seri wanita lepas berkahwin lagi cantik daripada sebelum dia kahwin @ gadis :) Sebab tu kalau perhatikan wanita lepas kahwin dan beranak badan mereka berisi sikit walaupun ada Slimworld...hehehe

Post a Comment