^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

16 January 2012

Home » , , » *Winner Announcement - RM500*

*Winner Announcement - RM500*

 salam,

lama dah aku x buka email akaun gmail aku.....
maklumlah email hanya untuk blog sahaja..... hehe betapa pemalasnya aku ni kan.....

ok, x mor cerita pasal kemalasan aku buka email nieh.....
tapi nak cerita pasal keterujaan dan keterperanjatan (maaf yerk DSUDRY atas istilah aku nieh) aku pada email yang aku terima 6 hari yang lepas..... tengok 6 hari dah terima email, baru hari ini buka..... iskiskisk
actually itu email kali ke dua n the 1st email aku recieved pada 23 Disember 2011 (thats is my lil Aisha birthday) yang aku x buka pon..... lagi sadis..... huhu

email tersebut bertajuk.....
Winner Announcement - RM500
x perlu aku describe apa isinya la yerk.....
malas nak translet coz email tu in english..... 
lagi nampak kemalasan aku..... dush

erm.....
memula x percaya.....
tapi bila dah buka bukti kat website dorang seperti di bawah

v

v

v

v

v


 see.....
tertera nama blog ini di situ kan.....
maka aku percaya.....

Alhamdulillah,
ada rupanya rezeki aku di awal tahun di situ.....
tahniah juga buat 2 orang lagi winner dalam senarai tu.....
bestnyer kalu aku dapat Galaxy tu kan..... huhu
(mood verangan x sudah)
dapat cash tu pon aku dah bersyukur dah.....

nak tahu aku dapat macamana?
just letak map macam kat bawah sebelah kanan blog n email kepada organizer.....
pemilihan mungkin dibuat secara cabutan.....
aku hanya mencuba nasib setelah dapat jemputan dari seorang blogger jugak, thanx pada blogger tersebut.....
terima ksih juga kepada streetdirectory sdn bhd yang memilih blog ini sebagai winner.....

so.....
insyaallah hadiah boleh diambil pada 18 hb nieh di ofis dorang.....
dekat jerk ngan opis aku nieh pon.....
semoga ada lagi kemenangan aku lepas nieh.....
ameen

k, sekian

p/s: tetiba semangat CGL kembali merasuk diri ini.....
kengkawan kalu ada nak buat CGL, bgatu aku yerk.....
muehehe


8 comments

January 16, 2012 at 8:10 AM

wah tahniah kak =)

January 16, 2012 at 8:16 AM

Tahniah mas..
Banyak tu..boleh buat shopping..
Rezeki..^_^

January 16, 2012 at 9:14 AM

TAHNIAH kak!
errr bleh la blanja kepsi 1 hehehehe

January 16, 2012 at 9:32 AM

tahniah dikk !!! .. :)

January 16, 2012 at 11:39 AM

wah...rezeki tak disangka2.....tahniah2....rezeki tahun baru gitu.....

January 16, 2012 at 12:57 PM

tahniah~ rezeki tuh~

January 16, 2012 at 1:29 PM

owhh ek.. mcm best je. leh la sponsor kite hehe

January 16, 2012 at 2:15 PM

eB jerk yg dh nk ttp blog CGL tuh. :(

Post a Comment