^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

13 January 2012

Home » » *Taipan mengikut jemari di petang hari*

*Taipan mengikut jemari di petang hari*

salam,
tiada cerita bergambar di tengahari ini.....
eh tengahari ker? dah petang lah puan masz oiiii.....

ok, ok
pagi tadi aku jam 10.00 lebih kurang.....
aku ngan bebudak opis pergi melawat kawan seopis kami.....
Anom
yang keguguran masa sambutan New Year yang lepas.....
sekarang nieh masih lagi bercuti.....
nampaknya dia dah ok dah daripada 2nd day aku melawat dia dengan puan Lylie last week.....
dah boleh berjalan dengan agak laju walau x laju mana.....
dah x mengadu sakit2 belakang kesan injection ubat bius.....
dah boleh duduk dan bengun sesuka hati dia dah.....
Alhamdilillah.....

tengahari tadi kami ber8 sempat dijamu dengan mee goreng sodap.....
siap dengan pencuci mulut buah betik ngan air oren.....
ok setel sesi lawatan.....
semoga kawan kami tu dapat masuk opis seperti yang diarahkan.....
dan semakin sihat seperti sedia kala.....

on da way balik opis.....
aku ngan dak Timah (kawan opis) mintak izin drop kami di Ampang Park.....
asal tujuan aku hanya meneman si dak Timah ke Pejabat Pos untuk urusan PTPTN (korang yang sepatutnya dah bayar lum?..).....
tetiba aku terjebak lak kat satu kedai nieh.....
n membeli lah aku 1 blause simpel n murah jerk.....
janji aku boleh pakai kan.....
hehe

hurm, lama sungguh x membeli belah baju2 an dengan meriah sejak kahwin nieh.....
sume keperluan diutamakan kepada anak.....
untuk mama n papa nya kendian2 la yerk.....
demi anak.....
ibu bapa sanggup berkorban apa sahaja janji anak selesa dengan kehidupan yang semakin menduga wang dan iman nieh.....

semoga anak2 ingat jasa ibu bapa di kemudian hari nanti.....

k, sekian

 p/s : ini bukan luahan perasaan atas sesuatu apa yang berlaku.....
ini cuma taipan2 yang mengikut jari jemari ini bergerak.....
hehe.....


8 comments

January 13, 2012 at 2:55 PM

semoga anumm cepat sembuh..

January 13, 2012 at 3:26 PM

sempat menyoping ya

January 13, 2012 at 4:42 PM

Salam Perkenalan...(^_^), seronok baca ur blog...

January 13, 2012 at 5:02 PM

@aLyNnZ ameen

January 13, 2012 at 5:03 PM

@KhaiRin - anies hehe, sekali sekala jerk..

January 13, 2012 at 5:03 PM

@YaYaNsMuM salam kenal, thanx.. jemput datang lagi

January 13, 2012 at 5:48 PM

tulah... yg lom baranak ni pn x soping... mcm mane? tgu sponsor sain surat

January 13, 2012 at 6:29 PM

@Siti Norhafizah muehehe..... yolah tu

Post a Comment