^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10.1.12

Home » » *WSJ dalam kenangan*

*WSJ dalam kenangan*

 salam,
 


 ini kereta my Hubby punya
ini kereta banyak kenangan kami bersama

but
ini kereta sudah tiada di rumah
ini kereta sudah jadi milik orang lain
ini kereta kini berada di Shah Alam

harap2
ini kereta baik2 jerk dalam jagaan orang itu

kalau windu leh pi Shah Alam.....
lepas tu kita berjimba2 kat Rumah 4 Musim.....
lepas tu leh pi Tasik Shah Alam.....
lepas tu kita leh pi ICT plak.....
muehehe

k, sekian

p/s : mood >> sedih dan ceria..... Alhamdulillah.....
kenapa?... biarlah kami simpan.....
urm, aku dah tukar balik comment setting tu atas nasihat orang terdekat ngan aku.....
thanx jugak pada kengkawan yang sudi bagi pendapat.....


23 comments

January 10, 2012 at 1:22 PM

mesti sedeyhkan ..?

January 10, 2012 at 1:40 PM

rasenye yg kat shsh alam adik abg madi... dakah? owhh xpelah nnt ade rezeki bleh beli kete ke-4 plak hehe

mcm kenal je yg terdekat tu hehe

January 10, 2012 at 1:52 PM

ader satu lagi la luper...
singgah la bukit naga sek 32 :)

January 10, 2012 at 2:23 PM

comfirm sedih je

January 10, 2012 at 2:24 PM

mesti sedih bila dah bertukar tangan.. lagi2 kalo kenderaan yg dah banyak berjasa ngan kita..

January 10, 2012 at 2:30 PM

@Lelaki Ini ofkos sedey, tapi untuk kebaikkan, kurelakan ia...

January 10, 2012 at 2:31 PM

@Siti Norhafizah adik abg madi? x lah.. org lain.. hehe

org terdekat? terasa ker?..... muehehe

January 10, 2012 at 2:31 PM

@eB ezrin owh? ok... dah masuk dalam list...

January 10, 2012 at 2:32 PM

@Anum huhu x tau nak gambarkan perasaan, seb baik ada yang lagi satu tu..

January 10, 2012 at 2:32 PM

nape ngan kete tue masz

January 10, 2012 at 2:32 PM

@|| NaFiRaa || betul tu, kereta tu jgk la yang bawak balik Aisha masa lepas pantang dulu dr JB ke KL...

January 10, 2012 at 2:45 PM

Moga dia baik2 jer dgn tuan baru dia.. :)

January 10, 2012 at 2:56 PM

ada rezeki nanti akan terserempak dengan kereta tu :)

January 10, 2012 at 3:14 PM

@Zura erm, kereta tu sihat jerk zura, tapi dah jadi milik orang lain.. huhu

January 10, 2012 at 3:14 PM

@LiLy @ MumMyQiStInA ameen

January 10, 2012 at 3:15 PM

@Ardini Humaira ha, kalu dini jumpa, kem salam yerk.. haha

January 10, 2012 at 3:31 PM

mesti sedih bila byk jasanya pada kita kan...

January 10, 2012 at 4:47 PM

owh..yeke? nti nak tgk kot2 ada lalu kat puchong...

January 10, 2012 at 5:21 PM

@~izan~ betul tu, tapi demi kebaikkan semua orang.. kena redha jugak..

January 10, 2012 at 5:21 PM

@sis intan ha, kalu ada lalu kem salam windu erk.. hehe

January 10, 2012 at 5:41 PM

mmg kenangan ngan kereta yang dah bertukar tgn ni tak boleh dilupakan kan...

kami pun kalau rindu kancil yg byk jasanya... bila dpt jumpa dgn anak sedara en hubby je...

January 10, 2012 at 6:38 PM

mcm br je lg kete tu..

January 11, 2012 at 8:00 AM

WSJ tkdelah lama sgt ni kan..

Post a Comment