^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

7.1.12

Home » *Blog Photography*

*Blog Photography*

 salam,

erm, teringin nak buat blog khas untuk photography.....
ala, blog yang kumpul sume gambar2 yang aku n hubby ambik.....
x perlu tulis pape, hanya sedikit description tentang gambar.....
tapi..... perlu ker? berbaloi ker? sempat ker? senang ker?

ye la
aku kan suka bergambar (walau muka x fotogenik)
n
aku suka ambik gambar (walau kekadang gambar x berperasaan)
tapi
aku nak abadikan dalam blog.....
kira macam album maya lah kan.....

so, what do my friends think?.....

p/s: kalu kengkawan x setuju pon, aku rasa suatu hari aku akan buat jugak...
muehehe jangan mare.....



6 comments

January 7, 2012 at 8:06 AM

Buat je lah mas..lily pun mmg ada blog untuk letak gambar2 Qis tanpa tulis apa2..album maya katakan..koz kalau nak letak semua gmbr dalam blog yg biasa tu..takut blog jd berat plak kan...lily sokong Mas.. :)

January 7, 2012 at 9:51 AM

untuk kepuasan diri sendiri..buat je =)

January 7, 2012 at 12:27 PM

Buat2 jgn xbuat ;) salam kenal & terus follow~

January 7, 2012 at 10:18 PM

ok jerk, eB dolo pn plan g2, tapi memandangkan sumer gambor eB dh publish as diary, maleh nk pos 2 kali. hik3.

January 9, 2012 at 8:03 AM

lya pon ada blog khas utk koleksi gmbar jer.. tp dh lama x b'u[date..heheh... tgu masa..nk renovate balik/

January 9, 2012 at 9:51 AM

ok gak kak..lagipun akak suker bergambo n pandai edit gambo..

Post a Comment