^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

26 January 2012

Home » , » *Sweet Papa*

*Sweet Papa*

 salam,

erm, apa la agaknya cerita aku ari ni yerk.....
tengok tajuk macam pelik jerk kan.....
hehe, xder ape sebenonye.....
just nak letak pic my hubby yang rajin2 sesangat melayan karenah anak dara sorang itu tatkala aku sebagai Mama dah malas melayan.....
so, tugas membawa barang2 diberikan pada aku n Papa pon mula lah melayan si anak dara yang sentiasa mahu itu dan ini.....

sementara aku bawa barang2, terutamanya kamera gabak tu.....
ofkos lah aku x lepas snap2 scene yang aku rasa menarik untuk dijadikan kenangan.....

since aku memang suka snap pic secara candid.....
so.....
jom tengok pic candid antara my lil Aisha ngan Papa sepanjang keberadaan kamera gabak di tangan aku.....




 ni masa kat muzium apa ntah, dekat dengan Kota A Famosa, Melaka tahun lepas, cuti2 Malaysia
~Aisha minta dokong lepas posing kat kereta lama~


 still kat Melaka, naik tangga untuk ke seberang sungai x tahu jugak nama (yang ada melaka cruise tu)
~Aisha baru bangun tido, so masih mamai n minta dokong~


 kat Melaka lagi, tapi di Zoo Melaka masih lagi mood bercuti
~Papa masih senyum melayan anak dara itu main playground dengan memegang jagung n payung milik si dara kecil walau hari dah nak hujan time tu~


di pameran bungan Floria Putrajaya, last year
~pantang nampak air, si anak sibuk nak main, Papa layankan ajerk~


 ni dekat jerk, Taman Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur last year
~Tengok orang joging, dia nak joging, tengok orang senam dia nak senam jugak, seb baik Papa larat nak angkat, hehe~


 this year di Taman Tasik Perdana, Kuala Lumpur
~kalau pi playground, tugas jaga Aisha memang aku serah pada Papa yang tabah melayan si kecil ke sana ke sini nak main sume bende, mak x larat dah noks, duduk jerk kat bangku sambil snap2 pic dari jauh~


 kat Pantai Morib awal tahun nieh.....
~si anak dah x nak jalan atas pasir coz geli dengan umang2 kecil, so minta dokong, sebelum tu cuci kaki dulu..... k~


 latest picture last 2 week di Taman KLCC, Kuala Lumpur
~topi Aisha terbuka masa main2,  then sebagai sweet Papa, haruslah ditolong anak itu yang kepanasan bila topi hilang dari kepala..... kan~


 ok, banyak lagi pic2 yang aku rasa sweet jerk 2 beranak nie melakukan aktiviti bersama.....
tapi x larat dah nak upload sume2, aku simpan jerk la buat kenangan kami kan.....
nak di print jadikan frame, x tahu nak gantung kat mane (since rumah kami x boleh nak duduk lagi).....

 so,
aku memang sangat2 menghargai jasa Papa bila kami keluar rumah.....
bila kat rumah, Aisha lebih banyak dengan aku, masa aku masak, masa aku sidai baju, masa aku solat, masa aku sapu sampah, even masa aku tengok tv pon dia akan dok dekat aku.....
tapi bila di luar, Aisha lebih selesa dengan Papa.....
papa joging dia nak jugak, papa makan jagung dia nak jugak, papa posing kat pokok dia nak jugak, papa duduk kat tangga dia nak jugak, sampaikan papa minum air tonggak dia pon nak ikut style papa jugak.....
huhu, awak tu perempuan yerk sayang.....

kira adil la kan macam tu.....
hehe

k, sekian

# ..... #

10 comments

January 26, 2012 at 8:06 AM

mmg sweet la..
suke tengok =)

January 26, 2012 at 8:23 AM

bapa mithali...

January 26, 2012 at 8:53 AM

hehe, mmg sweet...

anak baru sorang, oklah tu kat rumah dgm mama, kat luar dgn papa. Kalau dah 4 orang mcm akak, dua orang dgn abahnya dua orang dgn ibunya pula...:)

January 26, 2012 at 10:25 AM

anak papa ni..sama je mcm arissa..tp arissa sekali sekala je manja2 dgn daddy dia bila naik darat..

cantik2 semua gmbr =)

January 26, 2012 at 10:57 AM

anak papa jugak...

January 26, 2012 at 10:57 AM

mmg sweet...lagi pun papa mane tak manjekan anak kan...lagi2 anak barusorang...harus le dimanje2 kan gituuuuu.....ape lagi mama, cepat le bagi geng kat aisha....baby boy plak ekeekekekeek

January 26, 2012 at 3:03 PM

sweetnye~

January 26, 2012 at 4:17 PM

sweet sgt2.. gambo pon cantik.. nak belajar edit gini jgk la nanti :)

January 27, 2012 at 10:53 AM

anak manja ayah ....

January 27, 2012 at 11:35 AM

agaknya mmg dah tertulis babah or papa mmg lebih rajin melayan si anak..sama mcm alynn, lau nak dibandingkan alynn dgn hamza kerap lagik hamza melayan dak danish..main ball, layanz movie pai lewat mlm..alynn cukup time tidoo..haha..

Post a Comment