^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

27.1.12

Home » , , , » *Pantai Tanjung Balau, Johor*

*Pantai Tanjung Balau, Johor*

 salam,

gambar percutian pada Chinese New Year.....
kami jenjalan ke Tanjung Balau, Kota Tinggi jerk.....
lebih kurang 20 minit dari rumah.....
layan.....





 ramai sangat umat di sana..... kami cari port yang x ramai orang..... tapi tetap ramai jugak orang..... huhu


 my lil Aisha memula takut nak turun kat laut, mungkin masih trauma dengan umang2 yang ada kat Pantai Morib.....


 asik ler nak berdokong dengan sepupu dia..... tengok muka x suka tu..... huhu


 see, turun kejap pehtu nak dokong semula..... seb baik la sepupu dia, Adik Ada rajin nak dokong.....
pehtu balik umah, dia mengeluh penat, hehe sian.....


Papa time ni tengah syiok main layang2.....
maklum lah angin kuat tengahari tu.....
dapat lah lepas gian masa main layang2 kat Taman Tasik Metropolitan yang tak naik2 aritu..... hehe

 x lama lepas tu, aku minta Papa pujuk Aisha main air laut.....
so, nak tahu kami berjaya atau x?.....
tengok entry ini dulu.....









dan hasilnya.....










TADA!!!!!
 dia dulu berlari ke laut.....


 terus muka ceria jerk.....


 makin ke depan..... ke depan.....


 siap tarik tangan sepupu dia ajak ke tengah.....


 weeeee..... bebas berlari ke laut.....
time ni papa sambung main layang2..... hehe


 siram..... siram.....


 akhirnya wajah ceria si anak dapat aku snap.....


 tulis nama atas pasir.....
Papa tetiba perasan yang tarikh hari tu genap umur Aisha 3 tahun 1 bulan..... a'ah kan


alhamdulillah,
akhirnya hajat aku nak bawa Aisha mandi laut tercapai lepas misi itu gagal di lakukan di SINI dan SINI tak berjaya.....

erm, lepas tu kami ke.....





bersambung.....


# ..... #

7 comments

January 27, 2012 at 8:35 AM

erm tercapai gaks hasrat aisha nak mandi laut eh...hasrat alynn gak x tercapai lagik nak bwk danish mandi laut..danish dah nak hampir 3 thn x pernah skali pun dia mandi laut..teruk tul lar mama n babah danish...huhu..

January 27, 2012 at 9:03 AM

x sabau nk tgu cter lepas tu... ehem2 ke lepas2 tu ek...

January 27, 2012 at 10:47 AM

ceria nya aisha dpt mandi laut...

damai je tgk suasana pntai dn laut tu...

January 27, 2012 at 10:47 AM

ceria nya aisha dpt mandi laut...

damai je tgk suasana pntai dn laut tu...

January 27, 2012 at 11:17 AM

bestnya main laut ye. lia dah lama benar tak main air laut.. huhu

January 27, 2012 at 11:26 AM

mmg layan abes!..hehe

January 28, 2012 at 3:20 PM

Bestnye Aisha mandi laut..

*mas tak jadi p JB ke cuti CHY tu..? time CNY tu..ktog kat rumah jer..lily tak sihat..terbering lesu jer..

Post a Comment