^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

21.12.12

Home » , » *pakcik, cium bontot saya*

*pakcik, cium bontot saya*


as salam, 
lama dah x buat entry lawak kat blog ni..... hehe jom layan lawak di pagi jumaat ni..... 


Di sebuah bustop, seorang budak nakal bertanya waktu kepada Pak Cupit...

Budak: Pakcik pukul berapa sekarang?

Pak Cupit: Pukul 3:45 petang.

Budak: Terima kasih

Pak Cupit: Sama-sama

Budak: Pakcik mintak tolong sikit boleh?

Pak Cupit: Tolong ape?

Budak: Nanti bila dah pukul 4:00 petang boleh tak pakcik cium bontot saya?

Pak Cupit: Celaka punya budak!

Budak nakal tersebut terus lari meninggalkan Pak Cupit sambil ketawa berdekah-dekah. Pak Cupit yang berang mengejar budak nakal itu sampai ke sebuah gerai menjual jambu.

Penjual jambu: Kenapa termengah-mengah ni pak cik?

Pak Cupit: Budak celaka tu kenakan aku! Ada ke patut dia suruh aku cium bontot dia pukul 4:00 petang?

Penjual jambu: La yeke? Tapi sekarang baru pukul 3:50 ada sepuluh minit lagi, kenapa tergesa-gesa?

Pak Cupit: &%$$%#@!


-sumber-


muahahahahahaha

kompem ingat ngan watak kat bawah ni kan.....


k, sekian

9 comments

December 21, 2012 at 8:48 AM

sengal...

December 21, 2012 at 9:01 AM

hahaha

December 21, 2012 at 9:16 AM

hehehe.. :) ..dulu minat ngan shin chan ni..skrg dah jarang tgk..

December 21, 2012 at 9:18 AM

HAHAHAAH...lawak di pagi jumaat hehehehe

December 21, 2012 at 9:30 AM

ahahahha cian pakcik !

pagi2 dah kena ! ... ;)

December 21, 2012 at 9:58 AM

hahaha..lawak-lawak

December 21, 2012 at 10:09 AM

hehehehe
lawak..
pakcik tu memang tak reti nak sabau tau !!

Moral : jangan cepat marah dgn budak2

December 21, 2012 at 1:40 PM

hahaha.. tumpang gelak sekaki.. :)

December 21, 2012 at 4:02 PM

kihkihkih lucu

Post a Comment