^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17.12.12

Home » *Banduan Burqa Ditahan*

*Banduan Burqa Ditahan*

as salam, 



erm, pernah dengar cerita pasal tajuk kat atas tu?.... huhu aku x pernah tau pon, maklum, baca paper dah jarang2 sangat aku lakukan..... so jangan tanya aku pasal aper tajuk entry aku macam tu yerk sebab.....

v


v


v


v


v


itu adalah tajuk kat paper yang bungkus nasi lemak aku pagi nieh.....

 nasi lemak daun pisang + air milo kurang manis




jom sarapan
Bismillah


k, sekian

9 comments

December 17, 2012 at 8:50 AM

kenyang smp petang

December 17, 2012 at 8:52 AM

baguih gak bungkus ngan paper.. leh gak bacakan.. kadang2 beli paperpun tak terbaca yang kecik2 nyer tajuktu..

December 17, 2012 at 9:40 AM

sempat baca tajuk lagi...hahahaha... selamat makan ekk.. :D

December 17, 2012 at 9:43 AM

KEH KEH KEH ...tajuk ingat ape la tadi...

tapi nasi lemak bungkus itu telah menggiurkan ku....mmg bekpes yg heaven lah masz!

December 17, 2012 at 11:16 AM

hahaha... ingat citer apa la tadi.. sedap nasi lemak.. kiter bekpes ngan biskut kering je pg tadi.. :)

December 17, 2012 at 11:27 AM

terliur plak tengok air milo tuh~ hehehe

December 17, 2012 at 11:54 AM

tadi pun bekpes nasi lemak =)

December 17, 2012 at 5:18 PM

he he ingatkan apa tadi

December 18, 2012 at 1:18 AM

suspen bila baca tajuk tu..ingatkan apa tadi.. :)

Post a Comment