^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

06 December 2012

Home » , , , , » *CPUV ke-7 untuk tahun 2012*

*CPUV ke-7 untuk tahun 2012*

as salam, 



muahaha, x pernah aku buat entry pasal BE ke CPUV ke berapa2 sebelum ni..... tapi saje nak test market..... CPUV terakhir sebelum aku cash out ritu adalah dari DIGI, so amount dia x termasuklah dalam yang aku cash out tu kan.....



so selama aku berblogging n registered ngan Nuffnang ni bulan Mei tahun 2010, aku baru dapat 12 ketul BE a.k.a CPUV termasuk yang tahun ni lah..... tahun lepas dapat 5 ketul n tahun ni campaign dari Sunway Education Application adalah CPUV yang ke 7.....

alhamdulillah, ada sedikit rezeki di situ walau x sehebat orang2 lain kan..... kena lah redha kan, sebab blog aku ni biasa2 jerk n aku berblog pon lepas diperkenalkan oleh my x-opismate pn.Lylie di mana pada waktu itu opis kami x benarkan kami berFB, berYM, berCHAT dan yang lain2 sewaktu dengannya..... terima kasih buat beliau sebab memperkenalkan aku dengan blog ini n dari sini jugak aku dapat ramai kawan walau ada yang x pernah jumpa..... kan kan kan..... terima kasih jugak buat kengkawan yang x jemu2 datang sini walau kekadang aku kehabisan idea nak taip, bukan habis idea, tapi x tahu nak cerita yang mana dulu..... haha banyak benau bende yang nak dicerita yerk.....

papepon terima kasih Ya Allah kerana bukakan hati Nuffnang n company yang buat iklan tu untuk tepek iklan kat blog aku ni..... moga lepas2 ni ada lagi dan lagi dan lagi dan lagi..... 
haha tamak pulak.....


k, sekian


pssst : ini adalah salah satu contoh entry bila aku x tahu nak cerita apa kat blog..... haha

8 comments

December 6, 2012 at 8:18 AM

wah.. best2.. suka tengok BE berjoget diblog.. hehe

December 6, 2012 at 8:47 AM

mmm... tahniah... next year kena lebih aktif lagi berblogging nie... baru lah Nuffnang bubuh iklan CPUV sedebuk...

December 6, 2012 at 8:47 AM

syok2

December 6, 2012 at 9:34 AM

BERTUAHNYA....tapi sy nye glitterati dah bertukar kepada non-glitterati... efek ke kat iklan tu nti ??

cane nak bg dia kembali pada asal ye??

December 6, 2012 at 11:33 AM

Best²..tahniah mas..^^

December 6, 2012 at 1:50 PM

saya kenalkan kat akak, tp akak yang lagi aktif!

December 6, 2012 at 2:55 PM

Tahniah~ moga lepas nih lagi banyak BE masuk~

December 7, 2012 at 12:48 AM

hahaha hari ni ramai gak blogger yang xtau nak update apa..hehe lawak plak

Post a Comment