^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22.12.12

Home » , , , » *dua dua pon nak nyorok bawah jambatan*

*dua dua pon nak nyorok bawah jambatan*


as salam, 


ingat lagi entry ritu pasal rumah baru untuk turtle kami yang 2 ekor tu..... turtle yang sangat pemalu itu telah menunggang langgangkan rumah mereka menjadi seperti tongkang pecah.....



sebelum kejadian.....


cantik kan rumah dorang, tersusun rapi dengan jambatan terletak elok di tempat sepatutnya.....






 



 selepas kejadian


tengoklah tu..... dua2 pon nak menyorok bawah jambatan tu, manelah nak muat kan..... udah jadi tunggang langgang rumah dorang nieh..... huhu tiap2 hari ginilah dia..... hari ni balik keje, betulkan jambatan tu, esok balik keje dah jadi gini..... betulkan semula, lusa balik keje jadi gini semula..... betulkan lagi semula, tulat balik keje jadi lagi gini..... sudahnya aku biar jerk gitu gaya..... bagi makan pon dorang cuma hulur kepala dari bawah jambatan tu, then makan..... uhuk malu sungguh la hai.....

erm, macam nak kena belikan jabatan yang besar lagik jerk..... atau aku akan buat sesuatu dengan rumah mereka itu biar mereka x berebut nak dok bawah jambatan..... haha..... agak2 bila lah aku nak transform rumah dorang ni yerk..... tunggu.....

k, sekian

2 comments

December 22, 2012 at 2:06 PM

kena beli jambatan yg besar sikit lah.. sejuk gaknye dok bawah jambatan tue.. gelap je best..

December 22, 2012 at 2:43 PM

hehehe..duk bwh jambatan pulau pinang baru slesa kot kak mazs..hehehe

Post a Comment