^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

11.12.12

Home » , , , , » *taska cuti so Aisha pi kerja*

*taska cuti so Aisha pi kerja*


as salam,


hari ni negeri Selangor cuti sempena Keputeraan Sultan Selangor..... tahniah buat DYMM Sultan dan rakyat negeri Selangor.....

erm, aku kan dok Rawang, Rawang adalah di bawah jajahan negeri Selangor, taska yang Aisha pi pon terletak di negeri Selangor, makanya tutup lah kan hari ni.....

so, bila taska tutup, Aisha pon ikut lah Mama n Papa pi work kat opis.....
dia pon seronok jerk..... pepagi seawal jam 6.30 kami dah angkut Aisha masuk dalam kereta..... dia terjaga kejap jerk, pehtu dalam kereta sambung tido..... hehe

sampai opis dalam jam 7.15 pagi, dia dah terjaga..... terus lah kami naik opis, punch card, n aku pon ajak Aisha pi bilik air mandi..... dia ok jerk..... dah siap mandi..... kawan2 opis pon dah sampai, kami turun cafe nak isi perut..... ngeh3


pilih2 makanan, balik2 makanan yang sama jugak kan kat cafe tu..... hehe, so ari ni aku terpaksa pilih bee hoon soto tanpa togeh..... air tiap2 hari air milo kurang manis bungkus..... n sempat aku snap Aisha pakai bunga kemboja yang jadi dekoration kat salah satu gerai kat cafe tu.....






























TADA!!!
"hai auntie, hai uncle, hari ni Aisha ikut mama ngan papa pegi work, besttttt....."


so kat opis hari ni, aku sambil buat keje sambil layan Aisha..... tapi lebihnya layan Aisha kut..... walau dia ada kawan Balkis (anak opismate sebaya ngan Aisha) yang datang jugak ari ni..... hehe

seb baik semalam dah mintak kebenaran dari bos nak bawa Aisha, n dia ok jerk..... terima kasih bos.....


k, sekian

12 comments

December 11, 2012 at 1:26 PM

bos tu teringin nak ada anak kecik kot.. :P

December 11, 2012 at 2:05 PM

aitha2x.....

December 11, 2012 at 2:09 PM

muka sembab lg tuh....

December 11, 2012 at 2:27 PM

ala2

December 11, 2012 at 4:10 PM

kamain lagi bunga kat telinga tu yer...hehe

December 11, 2012 at 4:39 PM

syokla Aisha ikut mama papa g keje ye=) nasib baiklah bos sporting

December 11, 2012 at 5:21 PM

he he kecik2 dh g keje ye

December 11, 2012 at 7:44 PM

skali skala ikut mama gi keje

December 11, 2012 at 8:04 PM

ANAK2 BUI PUN IKUT BUI DR ISNIN LEPAS..JIMATLAH SIKIT DUIT UTK BYR PUSAT JAGAAN TU

December 11, 2012 at 10:27 PM

SESEKALI Tpegi kerja kan.. leh gak serikan ofis tu.. biasa org suka kan klo ade budak2.. meriah..

December 12, 2012 at 12:27 AM

pasni ni kat tempat keja pelu ada satu bilik taman permainan. iar anak2 pekerja main kat situ. kan best

December 12, 2012 at 9:41 AM

alolo..comel..siap ada bunga kat telinga.. :)

Post a Comment