^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

12.12.12

Home » , , , » *dapat 2 baucer diskaun RM40 ke Legoland*

*dapat 2 baucer diskaun RM40 ke Legoland*


as salam, 


pagi tadi dah WW kan, sekarang dah x boleh dah..... nak cerita jugak walau sikit..... hehe
so, sila baca dengan tenang..... haha





seronoknye..... dapat baucer diskaun RM40.00 untuk 1 tiket masuk ke Legoland Malaysia, Johor Bahru, aku dapat 2 baucer..... hehe
mana dapat?..... semalam Hubby isi minyak kereta kat Shell Jalan Ipoh full..... ambik balance dari kaunter n orang kaunter tu bagi sekali ngan baucer nieh..... hehe

sah sampai 31 Mac 2013..... erm, so kena rancang lah untuk ke sana kan Dear kan..... hehe simpan duit, simpan duit..... erm, tiket masuk Legoland RM140.00 dewasa n RM110.00 kanak2 kan..... so kena cari RM310.00 lagi untuk kami anak beranak nak pi sana x masuk tempat tinggal umah mak, makan n sebagainya..... hehe

tengah berangan pi Legoland nieh.....


k, sekian

8 comments

December 12, 2012 at 1:47 PM

untunglah....

tp tetap ade T&C tuh. hopefully x menyusahkan.

December 12, 2012 at 1:50 PM

belum terjah sini lagi kak,,hahah mahal,,lagipon nk tggu pokok situ besa dulu =p

December 12, 2012 at 1:56 PM

bagus nie dikk
kena pergi nie ;)

tapi still mahal kannn ..
hurmm ok lahh ;)

December 12, 2012 at 2:39 PM

bestnya

December 12, 2012 at 2:40 PM

kak masz,sepatutnye mai sefamily dan sedara nak ke sana bulan 12 nie tapi cancel coz sepupu kat sabah tak jadi datang..so kena plan tahun depan plak..bestnye klu dapat pergi...

December 12, 2012 at 2:58 PM

bestnye.. Anis pon dh request nak gi Legoland.. hehehe

December 13, 2012 at 8:48 AM

wah bestnye..ktorang selalu isi minyak kat petronas..
kalau pegi JB..boleh lah kita jumpa.. :)

December 14, 2012 at 3:35 PM

kami yg dekat nih x terpegi2 lagi.. rege tiket mahal sgt.. syg plak duitnya.. ekekeke..

Post a Comment