^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

3.12.12

Home » *dah lama tak makan ikan keli goreng*

*dah lama tak makan ikan keli goreng*

as salam, 

 jom lunch.....


lama dah x lunch kat opis.....
ari ni ambik nasi putih, ikan keli goreng, sayur kacang campur..... total RM5.00
 air, minum air mineral jerk..... haha

k, sekian


pssst : bismillah

17 comments

December 3, 2012 at 1:30 PM

2 la pasal..baru arini kak mas join turun lunch...

December 3, 2012 at 1:45 PM

wah sedapnye, saye suke ikn keli ni,hehe lagi2 kalau dibakar,,heheh slmt mkn tgahari kak =)

December 3, 2012 at 1:46 PM

smpai hati makan tak tunggu , hahaha m berkerocong perut saya nie kak

December 3, 2012 at 1:54 PM

adehhh.. terliur plak~

December 3, 2012 at 2:20 PM

nyum2 sedap nya

December 3, 2012 at 2:46 PM

mmmm..nmpak sedap je keli tu..
tp saya tak mkn ikn keli..huhu

December 3, 2012 at 2:47 PM

nie belaukkan ikan keli or berlaukkan nasi..

December 3, 2012 at 2:49 PM

x pernah makan ikan keli..x tertelan

December 3, 2012 at 3:09 PM

ermmm sedapnyer ikan keli tu dah lama x makan ikan keli...

December 3, 2012 at 4:12 PM

menu yang complete,
nisah perlukan sambal belacan yag pedas, br puas nak mkn dgn sayur grg & ikan keli ni .. hehhe

December 3, 2012 at 5:31 PM

he he sedap ni!

December 3, 2012 at 6:13 PM

ikan keli mmg sedapkan tmbah lak bakar tu cicah air asam lak... walaaa.. :)

December 3, 2012 at 9:09 PM

hurmm grg garing2 sedap kan
hubby akak makan
anak2 dan akk x makan
tapi akak pernah rasa lah ;)

December 4, 2012 at 12:57 AM

Menyelerakan..yummeh..^^

December 4, 2012 at 3:42 AM

Hola maszmadi!

Saya bukan pengemar ikan keli...kalau nak makan kena buang kepala! Maaf..maaf... rupanya seperti ular... seram... tapi rasanye mmg sgt sedap! :)))

December 4, 2012 at 4:07 PM

dulu tak mkn ...pastu mkn ..skrg dah xmkn ..tatau nape ...pelik betui aku ...

December 4, 2012 at 6:22 PM

kat utara ni memang banyak jenis masakan keli ni... paling femes kat perlis kedai Anjung Keli....hehe

Post a Comment