^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

28.12.12

Home » *tak cantik lah tarikh dia*

*tak cantik lah tarikh dia*

As salam,
Dah tengahari dah kan, ptang nti blik keje trus nak bertolak blik JB utk makan2 esok mlm... moga semuanya dipermudahkan... ameen


Pg tadi dlm kreta ada dgar deejay radio hotfm bgtau yg Apek khairul fahmi akan nikah ari ni ngan pasangan dia kan... aku x ingat nama dia, huhu

Then tetiba my dear Hubby bersuara,
"ha, 281212 tak cantik lah tarikh dia, apsal dia ambik tarikh ari ni?"
Woops telopong jap aku, sjak bila plak Hubby aku ni kisah psal tarikh cantik ke x kan. X pe lah, aku layan je lah,
"ye lah, dia nak bg maskahwin 28 ribu kat istri dia, sbb tu dia nikah ari ni"
Trus dia snyap n tukar topic lain. Hehe

Em, pape pon moga mereka bahgia hingga ke akhirnya... Ameen

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments

December 28, 2012 at 11:25 AM

hehehe

December 28, 2012 at 11:34 AM

Hehehe...yerke 28K..wow! bestnya..
Style Me Gorgeous By Qashmere For All & Plus Size Fashion

Blog Qashmere
Take Care Sis

December 28, 2012 at 11:42 AM

ada ape ngan tarikh.. yg penting kahwin.. hehe..
28k? wahhhh

December 28, 2012 at 12:01 PM

Betul juga tu 28K sebab tarikh hari ni 28hb. Huuuiii kalau kakak dapat banyak tu bestnya:)

December 28, 2012 at 12:40 PM

huhu mungkin sebab dah terbiasa kan.. org2 femes ni kan nak cari tarikh cantik je..

selamat bercuti (^_~)

December 28, 2012 at 7:29 PM

Mungkin tarikh lahir dia kot.... hehehe, moga mereka berbahagia till jannah. Amin

Post a Comment