^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

03 December 2012

Home » , , , , , » *Piala AFF Suzuki vs Masterchef 2*

*Piala AFF Suzuki vs Masterchef 2*

as salam, 


burbbbbb, alhamdulillah dah kenyang breakfast dah..... ari ni makan lontong n air milo kat cafe..... kengkawan dah breakfast dah.....? ari ni coret2 sikit kat sini sebelum mula keje..... nak train kepala untuk buat kerja di hari isnin nieh..... hehe x per kan, sekejap jerk.....



Malaysia 2 - Indonesia 0 dari sini

oho, ari ni masih lagi ada kengkawan yang bercerita pasal bola sepak Malaysia lawan Indonesia ritu yerk..... alhamdulillah, kita menang 2 - 0 walau masa mula2 perlawanan macam hampeh jerk kan.....mungkin dorang main berhati2 sangat..... erm aku x tahu nak ulas lebih2 coz aku x berapa nak tau sangat pasal bole nih..... papepon tahniah buat Harimau Malaya sebab berjaya menduduki tempat kedua dalam kumpulan..... kiranya masuk semi final la yerk..... maaf kalu aku salah..... huhu



Izyan dari sini

tahniah jugak buat Izyan yang telah berjaya merangkul RM100,000.00 dan barangan elektrik Panasonik RM9,987.00 kut sebagai juara MasterChef Musim ke-2 pada malam yang sama..... erm aku tengok pon jap sedar jap tidor coz macam bosan jerk..... yelah, sebelum ni tengok episod2 yang biasa tu sume macam kelam kabut jerk kan, meriah jerk..... tetiba malam tu macam semua pon kontrol2 jerk, ye lah, siaran langsung kan..... tai yang part last bila pengumuman pemenang tu aku tersedar plak n tu yang tahu Izyan menang tu..... haha

ok, malam tu aku tengok kedua2 bola dan masterchef..... memula macam nak gaduh gak ngan adik ipar a.k.a suami USU..... sebab dia nak tengok bola, aku nak tengok Masterchef..... tapi bila bincang2 balik n tengok2 jadual..... ok, kita gilir2 tengok yerk..... BOLA mula jam 8.30 mlm habis 10.30 mlm..... MASTERCHEF mula 10.30 mlm habis ermmm pukul 1.00 tghmlm kut..... so fair lakan.....

oh ya, my USU n her husband datang TerataKami last weekend coz nak pi kenduri umah kawan dia kat Meru..... tu yang mereka ada dalam entry aku hari ni..... ceria sikit Aisha bila ada teman kat umah tu..... hehe, sempat lah kami terjah KWC (Kenangan Wholesale City) last Saturday but x dapat berkunjung ke majlis Birthday Bash Anggun..... sorry Linda..... insyaallah, len kali kalu ko jemput n kami tiada urusan lain, akan kami datang..... k

so, cerita pasal terjahan kami ke KWC nanti aku cerita bila ada masa terluang lagi yerk..... ni dah panjang berjela dah..... gambar pon bukan original aku punya..... so x berapa nak seronok bercerita kan..... cerita pon dah bercampur2..... lepas ni nak buat keje, sambil2 BW umah kengkawan, pehtu time rehat nnti kut2 lah ada entry baru aku nak buat kan..... so aku buat yerk..... hehe, ape da aku merepek ni..... dah cukup cukup..... nnti sambung cerita.....


k, sekian

4 comments

December 3, 2012 at 10:19 AM

Tahniah buat Izyan & team harimau Malaya..malam tu just layan bola jer.. tak ingat plak final Masterchef malaysia.. :)

December 3, 2012 at 11:36 AM

its ok kak mas...sangat2 memahami..tapi yang paling xsangke minah gelabah ni menang masterchef...

December 3, 2012 at 2:15 PM

tahniah buat izyan n harimau malaya=)

Anonymous
December 3, 2012 at 5:31 PM

KA tgk dua2 but bola come 1st hehehe

Post a Comment