^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

24 December 2012

Home » , , , , , » *menang baucer RM50 dari Zalora*

*menang baucer RM50 dari Zalora*


as salam, 
~semalam birthday Aisha~

ha, kompem kawan2 dah sinonim dengan Zalora kan..... alah yang iklan "penghantar dia jerit xder perasaan" tu..... itu kata my dear Hubby..... hehe
 
wah!!! best best..... erm, tak sangka dapat rupanya..... hehe
last week saje gatal2 tangan join GA anjuran RinggitPlus dengan kerjasama Zalora.com..... dia nyer GA senang jerk, so aku pon join lah kan..... just bagi alamat email n jawab simple question.....  alhamdulillah..... aku pon share lah link ni ngan kengkawan yang aku rasa dorang memang suka shoppingonline.....
 
hari Rabu time rehat join, malam tu tengah shopping kat Giant, dapat email mengatakan aku menang baucer RM50 dari Zalora (aku link email kat HP, so senang nak monitor receiving or replying email) ..... wah sangat cepat..... ke sape2 jerk yang join akan dapat yerk, sebab dia nyer GA ada hadiah lain rasanya..... aku pon x pasti..... tapi yang pasti baucer RM50 ni aku dah dapat..... so boleh shopping!!!!!

ini bukti email dari pihak penganjur (kengkawan nampak kan?.. hehe)


lepas dapat email, apa lagi teruja lah aku yang x pernah shopping online ni reply balik email tersebut untuk dapatkan code baucer tu..... and on petang Khamis dah pon dapat no code tu..... betul la dia kata taip dalam masa 24 jam..... hehe cekap cekap

so, tengah survey2 kat Zalora apa yang best, untuk gunakan baucer yang dapat nieh..... hehe sonot sonot..... sambung survey lagik.....

k, sekian

6 comments

December 24, 2012 at 8:20 AM

Tahniah !!! bestnya bila dapat voucher untuk shopping....

December 24, 2012 at 8:33 AM

bestnye...tahniah..tahniah kak masz..

December 24, 2012 at 8:45 AM

tahniah2

December 24, 2012 at 9:12 AM

Bestnye..tahniah Mas..

December 24, 2012 at 9:33 AM

Mas..nanti bagi address kat lily ye..leave kat komen jer..lily tak publish address tu..

Anonymous
December 24, 2012 at 5:49 PM

best...best... walaupun ada dengar khabar angin tak berapa nak best pasal zalora ni......hehe..

apa2 pun tahniah.. dah dapat baucer free.... web-surfing la tengok barang best

Post a Comment