^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

01 December 2010

Home » , » Masuk masuk opis, sume orang x der*

Masuk masuk opis, sume orang x der*

hm, lama x bersiaran,
'
n lama jugak la aku x melawat ke umah kengkawan, maafkan daku.....
'
ada sesuatu yang x dapat di elakkan..... nanti cerita yerk.. ni nak kongsi sesuatu yang lain nie..... dah hampir 6 ari (termasuk ari sabtu n ahad) aku cuti, rasa cam x cukup lagi jerk cuti tu..... hihi, ari ni kembali ke opis dengan rasa kemalasan yang amat sangat, aku tinggalkan aisha wif my mom kat umah..... huhu
'
datang opis lewat sikit coz ada sesuatu yang x dapat dielakkan..... n sesampai opis, kereta penuh parking kat area opis aku..... owh, ader sambutan Hari Inovasi peringkat kementerian di opis aku nie..... seb bek ader parking lagi (ari ni bawak kreta).....
'
n naik atas, tgok dalam opis xder orang..... owh, sume staff kena turun bawah untuk meraikan Hari Inovasi itu..... patut arr sunyi jerk, ader la sorang dua yang x turun, aku????? , rasa malu plak nak turun coz dah lewat..... plus malas nak join orang yang crouded kat bawah tu..... hehe
'
ader kesempatan ni, nak jenjalan umah kengkawan jap lah.....
'
k, sekian
'
'
'

pic last week 'Bengkel Pengubalan Manual'


5 comments

December 1, 2010 at 9:18 AM

owh...lama cuti, have a great day untuk hari ni

December 1, 2010 at 9:27 AM

huhu, syok jugak cuti lama2 nie, relax dr kerja2 yang memeningkan kepala,,, tq

December 1, 2010 at 10:08 AM

slamat kembali... :)

December 1, 2010 at 1:55 PM

thanx eb

Anonymous
January 23, 2011 at 5:27 PM

Terima kasih untuk hal-hal yang baik.

Post a Comment