^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

15.12.10

Home » , , » *Kejadian 27 November 2010, baru hari ini terbongkar*

*Kejadian 27 November 2010, baru hari ini terbongkar*

hm, baru ari ni ada kekuatan nak upload pic n kuarkan cerita..... x mor taip bebanyak, kengkawan tengok la koleksi gambar kat bawah ni yerk,
hehe
'
occasion : Majlis persandingan adik perempuan
Izatul Rohayu Binti Muhamad [Ayu]
&
Shaifuddin Bin Zainal [Din]
tarikh : 27.11.2010
tempat : Rumah kediaman Wak Amat & Kak Junah
Felda Adela, Kota Tinggi, Johor
'
'
Gambar intro, tentulah gambar kami kat pelamin.....
teringat laks peristiwa 5 taun lepas..... ahaks
'
'
'' '
'
'
'

'
'

'
'

'
'

'
'

'
'

'
'

'
'

lastly, so sweet la anak mama posing cenggitu, yang berdiri kat tepi tu kakak sepupu aisha [Nurul Farah Irdina]
'
nampak x tulisan kat setiap pic kat atas nu?? kalu x nampak, try klik pic tu, musti ok dah,
maaf atas kesulitan yang dihadapi.....
'
k, sekian












'

4 comments

December 15, 2010 at 4:23 PM

akhirnya kuar jgk gmbr2 ni ye.. dh berkurun..

December 15, 2010 at 4:25 PM

hoho, tu lah..... bizi la wat report ujung taun nie..

December 15, 2010 at 5:07 PM

cantik la tema warna...

December 16, 2010 at 1:40 PM

hehe, thanx.. purple n green.....

Post a Comment