^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17.12.10

Home » » *Gaji oh gaji, dah sipi-sipi jer ni*

*Gaji oh gaji, dah sipi-sipi jer ni*

hm, ari ni baru 17hb, dah malam dah nie..... sok dah sabtu pastu ahad, then baru senin..... ari senin baru leh dapat gaji..... oho.... lama tu nak tunggu..... makanya sok n ari ahad ada berkemungkinan besar aku akan dok umah jerk dendiam coz gaji dah semakin susut..... ngam2 jerk nak sampai 20hb ni.....
'
'
ini adalah gara2 bulan lepas gaji dapat awal iaitu pada 10.11.2010, dapat awal coz nak sambut Raya Haji..... so, bulan ni dapat 20hb coz 25hb adalah krismas..... walopon dah awal daripada biasa iaitu 25hb, tapi lambat la coz gaji bulan lepas dah awal..... huhu
'
so, kepada sesapa yang duit dalam poket tu dah tinggal sipi2 jerk, dok dendiam kat umah yerk..... macam aku..... bagi yang ada duit lebih2 tu, boleh la merayap kemana2 saja yang kengkawan suka..... tahniah!!!!! haha
'
sabar menanti 20hb.....
'
k, sekian



2 comments

December 17, 2010 at 10:43 PM

alahai sedih je bunyinya..huhu..
takpa..sesekali lepak kt umah je best apa..hehe..

eina lg la..31hb tau baru masukkkk..huhu..

December 19, 2010 at 2:00 PM

mamalieyna: huhu, lagi sadis nak tunggu ujung bulan yerk eina.. x pe, sesame la kita tunggu yerk

Post a Comment