^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

15 December 2010

Home » » *Aku berperang dengan nombor lagi*

*Aku berperang dengan nombor lagi*

petang ni aku ngadap comp ngan nombor2 yang same jerk iaitu no. '1'..... hm bukan aper, lepas aktvt promosi kat melaka ni, aku ngan bebudak opis kena sediakan laporan pelaksanaan aktiviti..... memang sume jabatan same kut kan?
'
so, daripada kaji selidik yang kami buat sempena aktiviti promosi tu, kena la buat analisa pulak..... so, kami kat opis ni tengah berperang ngan nombor untuk dapatkan figure analisa..... dari pagi tadi, aku create borang bior senang kengkawan opis aku ni nak fill in the blank kan, n trus dapat full figure analisa.....
'
aku aper lagi, dengan kuasa yang ada kat tangan ni, aku letakkan la warna2 yang berlainan bagi setiap kategori soalan..... bior x der ar boring nanti masa masukkan data tu..... hehe suka ati aku jerk kan.....
ni ler ghrupenyer data yang aku ngan kengkawan opis ni tengah buat sekarang.....
'

sumenyer ader 20 soalan n 300 responden, seb baik sikit jerk, tapi tu pon dah bepinau mata nie..... huhu..... lepas ni kena buat dalam bentuk laporan la pulak untuk bentang dalam meeting pengurusan tempat kami.....

'

kepada kengkawan semua..... selamat mengkey-in data yerk.....

'

k, sekian


2 comments

December 15, 2010 at 4:52 PM

cm ne tue masz berperang ngan nombor..pakai parang ke..hehe...beware nti bleh juling bijik mata asik tgk nbor je..

December 15, 2010 at 5:00 PM

huhu perang ngan mata n jemari i yang runcing nie.. hehe

Post a Comment