^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

16 December 2010

Home » » *Viva Elite vs Saga FL*

*Viva Elite vs Saga FL*

hm, tetiba sebelum balik petang tadi..... aku dapat YM dari usu, adik aku
'

'

'

'
aku ingat pebende la budak tu nak..... rupenyer nak tanye pendapat aku, dia tengah semangat nak beli kreta tu, maklumla baru dapat lesen 'P'..... tapi dah selalu jugak la dia bawak kreta uteh, adik aku + kakak dia, bile dia balik ke kampung..... hehe
'
kalu x terlambat nak wish TAHNIAH USU!!! coz akhirnya dapat jugak lesen tu yerk, kalu dok KL musti x dapat lagik coz xder masa nak pi mbik exam kan.....
'
aku kalu nak crita pasal spek automotif ni kureng sikit..... yang aku tengok kalu nak beli kreta @ pape barang automotif adalah design yang sedap mata memandang n selesa nak naik..... so, aku x boleh la komen ape2 kat adik aku tu pasal spek dia.....
'
cuma aku rasa Saga lebih ok coz ia cam family car kan, kalu Viva tu, cam kecik sikit.... nanti nak bawak mak n abah jenjalan, sian kat orang2 yang dok belakang..... tapi x tau la kan..... ikut selera memasing nak beli yang mana, harta sendiri, janji puas hati.....
'
k, sekian

6 comments

December 16, 2010 at 9:56 PM

terima kasih atas ucapan yg diberi.. haha

cpt2 nk wat undian nih.
1 je usu nk tau pasal "jimat Minyak"

FL tu dlm kategori jimat minyak x?
ad mase smpi isnin ni nk wat keputusan sbb ad offer dr PERODUA dpt diskaun kalo book isnin ni

December 17, 2010 at 10:21 AM

hm.... kata dah tengok Myvi kan?
rsnyer kalu kategori jimat minyak.. Myvi ok, muktamad

haha

December 17, 2010 at 11:44 AM

amboi2222222222
beza 10k tau rege die

December 17, 2010 at 12:02 PM

hehe, x per arr..... janji puas ati

December 17, 2010 at 4:47 PM

xmola auto
ape kelas guna auto..
:p

December 17, 2010 at 5:01 PM

lawa lg design saga..

Post a Comment