^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

01 December 2010

Home » » *Bos, lama lagi ker nak balik?*

*Bos, lama lagi ker nak balik?*

isk isk isk
'
tengahari sudah..... tapi lambat betul aku rasa masa berlalu ari ni..... apsal erk?..... hm, mood keje lum mari lagi la coz dah lm sangat bercuti, huhu..... kawan2 tanyer pasal benda tu, pasal benda ni, aku rasa cam blur jerk..... sorry kengkawan yerk, petang ni mungkin ok kut..... hihi
'
"bos, lama lagi ker nak balik?"..... uih, lunch time pon x abeh lagi, aku dah sibuk2 tanyer masa balik..... iskiskisk, camner la nak dapat markah penuh dalam PKT nanti..... huhu
'
bukan aper, aku teringat aisha kat umah nuun..... ari ni my parent ader kat umah aku so au tinggal la aisha aisha kat umah, xder arr nak anto kat umah 'umi' aisha.....
'
camne my parent ader kat umah aku lak yerk?? hehe kan aku ader kabo yang my PIL balik dr haji ahad lepas..... tapi, flight dorang delay n dorang sampai ke KL last isnin, ari selasa baru dorang balik Kuantan n my parent ambil kesempatan tu untuk melawat mereka di Kuantan semalam (selasa), dari kuantan, mereka trus ikut aku balik KL coz dah lama jugak dorang x berkunjung ke KL nie..... n sok dorang akan balik Johor semula untuk sambung tugas2 yang belum beres sepenuhnya..... kesian kat dorang, musti penat kan..... but, thanx mummy n daddy..... love u 2
'
hm, tetiba windu kat aisha
'
'

pic aisha wif her cutie teeth [turtle neck shirt yang dapat adiah for contest baby with dress-third winner]


k, sekian

2 comments

December 1, 2010 at 3:15 PM

Alololo cutenya aisha....


Singgah sini dan salam kenal ^_^

Anonymous
March 3, 2011 at 4:36 PM

Kita berhibur jap dengan pantun kelakar di bawah, yang dipetik dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’ hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.

Post a Comment