^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

04 December 2010

Home » , » *Aisha demam, aku angkut gak datang opis*

*Aisha demam, aku angkut gak datang opis*

huhu, ari ni, sekarang nie.....
'
aku kat opis, ngan aisha..... semalam aku bercuti sehari coz aisha demam agak teruk, suhu sampai 38dc, smpai klinik doc. trus bg ubat montot..... tu 1st time aisha msuk ubat tu..... takut gak aku ms nurse tu msukkan ubat..... aisha, cam biase ler, doc. sentuh jerk dada dia ngan stetoskop, trus menangis..... aku pon nak ikut nangis gak time tu.....sampai la kuar dari bilik doc. baru la dia senyap..... siap boleh gelak2 lagi walopon badan lemah..... huhu
'
hm, ari nie, alhamdulillah demam aisha dah berkurangan..... sesema la plak..... tp dia dah boley main sndri, xder arr nak gayut jerk kat aku..... dah ler aku tinggal sensorang, hubby outstation, sok baru balik.....
'
n sekarang aku kat opis ngan aisha..... dia xder la meragam sangat..... ni dah time nak tido tapi x mor la lelap mata dia coz tengah tengok reheasal final petandingan lagu patriotik 2010 anjuran jkkn yang di buat kat opis aku nie..... punyela dia tahan x mor tido, sampai merah mata.....
'
hm, harap2 aisha semakin sihat.....
'
k, sekian

4 comments

December 4, 2010 at 4:46 PM

nk buat cm ne kan..kena lah bawak...

December 4, 2010 at 5:08 PM

alahai cian aisha..hope cepat la sihat ye..sampai ke opis ngikut mama ye..

December 6, 2010 at 9:10 AM

zura;
tu la, cian kat aisha

December 6, 2010 at 9:11 AM

mamalieyna;
ameen, harap2 aisha semakin sihat

Post a Comment