^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

14 December 2010

Home » » *Bos belanja makan untuk kali terakhir*

*Bos belanja makan untuk kali terakhir*

huhu, cam sedey jerk tajuk tu kan.....
'
'
'burb' alhamdulillah, kenyang sudah tengahari nie.....
'
memang sedey pon, bukan aper, makan tengahari tadi ngan bos, dia belanja makan kat 'Cozy Corner', kat Ampang Park..... sape yang tau ok, sape tak tau, x per, abaikan..... hehe
yang terlibat dalam aktiviti makan2 tengahari tadi adalah aku n anom selaku anak buah dia + timah selaku anak dara kat opis aku [ops!! x der affair tau]
'

hm, bukan aper, bos belanja makan coz dia nak kena pindah dah ke Johor..... so, ni kali terkahir ler aku boleh dapat makanan yang di supply duit oleh bos aku tu..... sedey jugak rasa ati nak berpisah ngan dia coz, banyak jugak lah 'sesuatu' yang aku belaja ngan dia n kami buat keje sesama..... keje last yang kami buat sesama adalah masa aku kat Melaka ritu..... Showcase SDSI ngan kengkawan opis nie.....
'
lepas ni, ntah la..... x tau lagi bos baru camane lak treatment yang akan aku dapat.....????? hm, rasa cam baru jerk ilang bos aku yang dipindahkan ke Perak pertengahan taun lepas..... sekarang ni nak ilang lagi bos aku tu..... huhu sedey wei!!!!!
'
rasa lepas ni kalu dapat bos pon, x sama ngan yang lama ngan sekarang nie, coz lepas ni bos aku mungkin pompuan..... bukan x bagus, tapi..... hm, tunggu lah.....
'
'


orang yang berbaju hijau, kiri sekali itu lah abg Mie, bos aku yang baik hati sesangat belanja aku n friends lunch ari nie..... thanx bos.....

k, sekian



1 comment

December 14, 2010 at 2:42 PM

huhu..igt en. mok yg blanja tadi. Hihihikk..
Eh..bkn awak dpt KPP kita ker?? eh.. owhh..yg ganti abg mie ek? ok..ok.. noted!

Post a Comment