^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

09 December 2010

Home » *Kat hotel. Hujan. Aircond tak boleh control*

*Kat hotel. Hujan. Aircond tak boleh control*

morning!morning! morning!
'
huhu, x penah lagi aku bersiaran pepagi sesangat gini..... baru jam 7.06 pagi..... bukan ape, ni sume sebab aku x der kat umah.....sesalu kalu kat umah, time segini tengah siap2 nak pi keje..... dah nak pukul 8.00 barulah aku leh update blog ni.....
'
ari ni, aku ader kat hotel..... WAH!!!!! hotel tu..... best nyer!!!!!..... hehe, bunyik macam memperlagakkan diri sendiri jerk kan, macam ler orang len xpenah dok kat hotel..... hm, aku ader kat hotel ni pon coz opis yang bayo, kalu idak..... hm, lambat ler nak dok hotel yang kira ok gak la kat Melaka nie..... - tengah plan nak jenjalan ujung taun ni, moga dapat direalisasikan, ameen
'
sekarang ni hujan lebat sesangat kat sini, sojuk tol ler..... dah bangun lepas subuh ni, xbley tido laks..... tu yang dok depan lappy [opis nyer gaks] n buat ler pape yang patut..... nnti biler dah start keje, dah x bley nak ngadap lappy + tenet lagik..... hehe
'
sejuk sungguh ler kat hotel nie, aircond plak di control centralize oleh hotel ni, so x boley la nak adjust temperature kat bilik ni..... time ni pon aku selubung lagi ngan towel, tu pon rasa lagik sejuk nyer..... dah ler ujankat luar tu..... - kalu ader aisha, leh peluk
'
jap lagik, lepas kengkawan2 aku mandi.....aku plak ambik turn, peh tu bley ler turun b.fast n trus pi tempat tujuan nak sambung koroje yang x siap lagik malam tadi..... hehe
'
MITC..... i'm coming again today for the SHOWCASE SDSI 2010.....
'
windu kat aisha.....
'
k, sekian



1 comment

December 9, 2010 at 8:42 AM

umangaih..mmg gigil laaaaa

Post a Comment