^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

13 December 2010

Home » » *KL - Melaka - Johor - KL*

*KL - Melaka - Johor - KL*

kembali bekerja seperti biasa.....
selepas 5 hari aku x der kat KL nie, ari ni aku kembali semula seperti sedia kala.....
sempena cuti sekolah ni, orang len cuti, aku pon ikut cuti gak, bukan cuti bebetul, tapi cuti dari bekerja kat kl.....
lari dari kesibukan kota kl yang memang sentiasa sibuk.....
perjalanan aku sepanjang 5 hari nie.....
'
KL - Melaka
last week selepas cuti awal muharam..... 8.12.2010,
aku memulakan perjalanan dari KL ke Melaka dengan transport opis untuk menjalankan tugas sampai 10.12.2010,
tugas aku adalah membuat set-up untuk booth pameran Kraftangan Malaysia sempena Showcase SDSI 2010,
penat jugak la buat set-up booth seluas 15' x 30' yang asalnyer bare space hingga menjadi ruang pameran yang penuh ngan produk kraf,
'
Melaka - Johor
last friday..... 10.12.2010
lepas selesai set-up booth pameran, aku bersiap2 pula nak balik ke Johor [JB - BBU - AT1 - FA],
tunggu hubby n aisha sampai dari KL,
bertolak dari melaka jam 10.00 malam, sampai ke JB - umah kak long jam 2.00 tengah pagi,
dok umah kak long coz nak pi kenduri umah ex-officemate aku kat BBU - Bandar Baru Uda,
SELAMAT PENGANTIN BARU
ASZ & FAIZAL
lepas pi kenduri kawan aku, kami bertolak plak ke AT1 -Air Tawar 1,
majlis bertandang adik aku ke umah suami dia,
abis majlis kat AT1, aku balik plak ke umah my parent untuk majlis angkat balai sok nyer,
'
Johor - KL
abis majlis angkat balai petang ahad - 12.12.2010
kami bersiap2 pulak nak balik KL,
petang hujan, tapi kami kena balik jugak ke KL coz soknyer keje,
jam 11.00 malam kami selamat sampai ke umah..... alhamdulillah
'
sepanjang aku x der kat KL nie, memanjang la ketidak sihatan diri ini terganggu,
x best nyer, sampai ke ari ni pon aku masih x lepas dari batuk n selsema.....
my hubby pon x sihat, ari ni dia MC.....
aisha baru jerk nak sihat dari demam, batuk n selsema dari last week.....
SEMOGA SEMUANYA AKAN BERTAMBAH BAIK HARI INI
AMEEN
kembali bekerja
'
k, sekian