^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

19 December 2010

Home » » *Toksu Aisha dari Banting datang umah*

*Toksu Aisha dari Banting datang umah*

hohoho,
'
cheh cam santa clause say hi laks..... hehe, ala2 pre-cristmast la gamaknyer nie..... hm, dah masuk waktu petang nie..... macam yang aku war2kan last friday, aku memang x kemana2 ujung minggu nie..... coz, lum gaji, hehe..... cuma malam tadi aku n hubby n aisha kuar beli makanan coz kami ada tetamu.....
'
sape yerk?
'
toksu aisha wif family [isteri n 2 orang anak bujang] dari jugra, banting, selangor..... haha, muda2 dah jadik toksu kan, x per, dah rezki dia cenggitu..... ekceli semalam hubby keje, so aku sensorang jerk kat umah melayan aisha..... then petang, aku dapat call dari cik erul [toksu aisha] mengataan dia ada kat putrajaya, jenjalan katanya..... dia ada usulkan nak datang umah malamnye tapi x kompen lagi..... so, aku pon say ok je la kalu nak datang kan..... bila hubby balik keje, aku sampaikan la hasrat toksu aisha untukdatang umah.....
'
so, sebelah malam, dalam jam 9.00 malam, mereka call n mintak tunjuk arah jalan dari jaan bulatan Pahang, by phone jerk tau..... alhamdulillah 20 minit kemudian mereka sampai kat umah kami..... x der apa yang aku hidangkan, cuma air teh n air anggur segera..... bila aku tanye, rupanya mereka x makan malam lagi..... owh!! rupenyer.....
'
then, aku ajakla diorang kuar makan, coz aku memang x prepare pape makanan, dalam peti ais pon x der pape nak masak..... diorag kata malas nak kuar..... so, aku ajak la hubby kuar beli makanan, lagipon time tu kami pon x makan malam lagi.....
'
menu yang au sediakan dari dapur kedai adalah nasi putih, daging masak merah, sayur padprik n telur dadar..... alhamdulillah, habis diorang makan, anak mereka pon menambah 3 kali nasik berlaukkan kicap + teur dadar..... huhu
'
lepas makan, dalam pukul 10.30 malam, mereka mintak diri, aku ingatkan mereka nak tidur umah..... rupenyer tidak..... so, x per la, insyaallah mungkin len kali boleh tidur umah kami plak..... kan toksu aisha.....
'
sebelum balik, mereka jemput kami datang umah mereka di Banting pulak, insyaallah jika diizinkan Allah, kami akan sampai ke sana.....
'
'

pic aisha ketika berusia lebih kurang 5 bulan, windu saat itu

'

k, sekian
'