^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

30.12.10

Home » » *TAHNIAH!!!!! Harimau Malaya - Esok CUTI!!!!!*

*TAHNIAH!!!!! Harimau Malaya - Esok CUTI!!!!!*

TAHNIAH!!!
'
Kepada pasukan bola sepak Malaysia, tahniah! kerana telah berjaya merangkul piala Suzuki AFF 2010 malam tadi..... tak sia2 aku tengok tv berdua ditemankan aisha malam tadi..... hubby balik lewat coz ader keje yang nak diselesaikan kat opsi sebelum berpindah ke bahagian lain bermula taun depan [minggu depan].....
'
Pasukan Malaysia berjaya menumpaskan Indonesia dengan agreget 4 - 2..... betapa bangganya aku..... hehe, bukan aper, sebelum ni, setiap kali aku tengok perlawanan sukan x kira la sukan ape..... kalu secara langsung (kat tv je la kan) musti pasukan malaysia kalah..... so, malam tadi + malam sebelum ni (tengok kat kedai makan) barulah aku berjaya tengok secara langsung..... Pasukan Malaysia berjaya di perlawanan final..... Alhamdulillah.....
'
Tahniah sekali lagi kau ucapkan.
'
'
'
CUTI!!!!!
'
hm, lama dah x merasa dapat cuti peristiwa nie..... tapi sempena kejayaan pasukan bola sepak malaysia menewaskan indonesia malam tadi, Perdana Menteri Malaysia Dato' Seri Najib Tun Abdul Razak mengumumkan esok CUTI!!!!!..... yuhuuuuu, rasa cam best jerk kan..... coz dalam taun ni, kalu dapat cuti umum pon jatuh pada ari sabtu, so x der arr cuti ganti ari isnin.....
'
so, kepada rakyat Malaysia, berbanggalah menjadi rakyat Malaysia dan sokonglah industri sukan negara!!!!!
'
jangan lupa untuk sokong industri kraf negara juga!!!!!
'
untuk berita lanjut pasal piala AFF 2010 n pengumumkan cuti bacalah BERITA HARIAN.....
'
k, sekian

4 comments

December 30, 2010 at 8:23 AM

yeay!! best betul tengok bola smlm.

December 30, 2010 at 8:28 AM

syok2x..tahniah buat team malaysia! dan kita pun merasa pekdahnya..dpt cuti! lalala..hehe..

December 30, 2010 at 11:30 AM

chugie;
sewonok kan.. walopon masz x minat sukan, tapi rasa semangat jerk mlm tadi..

December 30, 2010 at 11:39 AM

mamalieyna;
selamat bercuti eina..

Post a Comment