^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

06 December 2010

Home » » *Rentetan aisha tidak sihat*

*Rentetan aisha tidak sihat*

aisha x sihat,
sehingga ke hari ini,
aisha masih x sihat,
moga ketidaksihatan itu akan berlalu dengan segera.....
'
rentetan cerita aisha x sihat;-
'
2hb
>>> 'umi' aisha call bagitau badan aisha panas
>>> aku x boleh nak balik coz hubby tengah siapkan dokumen untuk pi outstation sok nyer
>>> petang ujan lebat, kami redah jugak balik naik moto coz nak tengok keadaan aisha
>>> malam kami bawak aisha pi klinik n aisha dapat ubat 'montot'
'
3hb
>>> aisha cuti n aku pon cuti
>>> demam dah kurang sikit
>>> dah start main2 sendiri
>>> ada tanda2 nak kena selsema
>>> aku sensorang kat umah, hubby dah pi outstation
'
4hb
>>> kompem aisha kena selsema
>>> aku terpaksa gak bawak aisha pi opis coz ader keje yang kene setel, urgent
>>> selsema aisha makin teruk - aircond kat opis kuat
>>> dah batuk sikit2
>>> x berapa nyenyak tido malam
>>> aku masih lagi sensorang kat umah, hubby masih x balik dari outstation
'
5hb
>>> batuk aisha makin teruk
>>> selsema x baik lagi, still nak main walopon x berapa nak sihat
>>> petang baru hubby balik
>>> malam x tido coz aisha jap2 bangun, x selesa ngan batuk
'
6hb
>>> aku pi keje ngan kepala yang sesoneng coz x cukup tido
>>> leher pon sakit coz aisha nak tido kat bahu, so aku terpaksa tidur duduk kat kusyen
>>> aisha aku antar kat umah 'umi' berbekal ubat2 yang doc. bagi ari tu
'
'
'
semoga aisha semakin sihat hari ni
sok cuti, boleh jaga aisha lagi sehari
lusa nak kena outstation ke melaka
tinggal lagi aisha ngan papa
'
k, sekian


3 comments

December 6, 2010 at 10:32 AM

masih tak sihat lagi ke? kesian aisha. cepat sembuh ye sayang..

December 6, 2010 at 10:49 AM

aisha x sihat yer..
skarang musim x menentu.. kanak2 lagi la mudah jatuh sakit sbb antibodi x kuat mcm kita y besar..

apa2 pon take care yer & moga aisha cepat2 sembuh. amin

December 6, 2010 at 1:17 PM

sian nya aisha...lom sihat lg ehh..moga cpt semboh...

Post a Comment