^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20 December 2010

Home » » *Eyeshadow ku jadi mangsa*

*Eyeshadow ku jadi mangsa*

huhu, nak cerita semalam punye kejadian..... kami x kemana2 semalam, so dok je la kat umah, sempat la aku memasak untuk kami makan sefamily..... masak aper??? sayur padprik malam semalam + telur dadar special [ape yang spesel, telur+bawang+kentang+kicap]..... hehe, xde plak aku mengambik gambo nyer..... sowie yerk x der bukti la pulak..... tapi memang aku masak tau.....
'
hm, lepas makan tengahari, biase arr, aktiviti ujung minggu kalu x der kemana2 adalah dok umah n tengok tv..... rancangan wjib adalah "wonder pets"..... layanz aisha tengok tv..... abis wonder pets, aku bangun n sedia untuk melipat kain baju yang dah 2 mingu x berlipat..... cuba banyangkan banyak mane baju kami bertiga untuk 2 minggu..... huhu, patah pinggang jugak aku dok melipat kain baju tu.....
'
aisha????? masa aku angkut kaju dari dalam bilik ke luar untuk melaksanakan tugas..... dia ada kat dalam bilik, dok atas katil main diari aku taun lepas yang x digunakan..... ok, aku bior kan je la..... harap2 x jatuh katil la kan.....
'
hmmm, x lama lepas tu hubby masuk bilik..... "YaAllah, Aisha..... mama, tengok aisha wat apa nie....." aku yang tengah khusyuk melipat sambil mata tengok tiwi, terkejut n trus bangun..... memula aku sampai kat pintu bilik, aku tengok aisha elok jerk dok atas katil, senyum2 je la dia bile nampak aku, hehe..... biler aku dekat ngan katil.....
'
YaAllah, atas katil dah penuh ngan eyeshadow aku yang dah hancur di kerjakan aisha..... x caya..... tengok pic nie.....
'
x nampak, zoom ckit.....
'
tangan n muka jangan cakap la..... tapi dia x letak kat mata, dia letak kat pipi n bibir..... tu lah, pengaruh bebudak zaman sekarang kan..... dia memang pantang kalu aku dok depan cermin..... dia akan perati jerk apa yang aku n hubby buat..... dia x kan kacau..... tapi biler kami dah blah dari depan cermin tu, hah!!!!! mulalah dia mengagau carik ape2 yang kami gunakan tadi..... huhu
'
so, habis la eyeshadow aku jadik mangsa jari2 aisha yang runcing ituew..... kena la ku beli yang lain..... hm, dah gaji kan????? boleh la ganti yang baru..... huhu
'
k, sekian
'

12 comments

December 20, 2010 at 10:30 AM

ADOII.. SAMBO JE LA DGN ANAK2 KAN..
CAM LYA PUNYE.. HABIS 2 BTANG LIPSTIK ASYA KOREK...

December 20, 2010 at 10:51 AM

anak2 zai pun sama...tak kira yang lelaki ker pompuan ker...abis dikorek n conteng diorang nyer muka...hehehhe

December 20, 2010 at 11:40 AM

ya allah.. abis hancur semuanya.. sian lah mamanye. nampaknye kene beli baru lah ni.. :D

December 20, 2010 at 11:54 AM

ya rabbi ya salam..anak dara dh mula nk bermake up...hehehe..

suke jugak tgk wonder pets...

December 20, 2010 at 12:55 PM

dah hancur suma nya..kopak duit gaji bln ni..kena beli yg baru..

December 20, 2010 at 2:03 PM

keh keh keh ...gitu laa kalo anak gugurl....pandai jek nak calit kat mane2...kdg2 kite pun pelikkan dari mane laa dieorg tau nak calit kat pipi laa bibir laa mate laaa...nakkate pakai depan dieorg jarang la kot.....

ade can ni dpt eyeshadow baru hihihi

December 20, 2010 at 2:07 PM

lyafrina;
tu la, sabo je la...

December 20, 2010 at 2:08 PM

zaidah;
huhu, yang lelaki pon same yerk?? nak jadik juru mek-up kut..

December 20, 2010 at 2:08 PM

chugie;
tu, dah reki2 dah ni nak beli baru.. huhu

December 20, 2010 at 2:09 PM

zura;
tu lah anak dara..

suke wonderpets jugak? jom tengok wonderpets

December 20, 2010 at 2:10 PM

fieza;
huhu, tu la, x der dalam bajet shopping, tetiba timbul lak...

December 20, 2010 at 2:11 PM

lieya latif;
hm..... tepaksa la beli lain..

Post a Comment