^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

08 December 2010

Home » » *Aku akan windu kat aisha tiga ari, huhu*

*Aku akan windu kat aisha tiga ari, huhu*

hm, ari ni dah 2 muharam 1432h.....
harap x terlambat nak wish

"SELAMAT TAHUN BARU!!!!!"

'
so, sekarang ni mungkin aku dah on da way nak pi melaka..... ader kerja yang menunggu aku di sana..... sebelum program.....
SHOWCASE SDSI 2010
MITC, AYER KEROH, MELAKA
10 - 12 DISEMBER 2010
'
tinggal la aisha ngan papa sekali lagi..... aku akan berada kat melaka start ari ni sampai ari jumaat nanti, n dari melaka aku akan trus balik ke kampung untuk majlis bertandang adik aku ari sabtu nanti + kenduri kahwin x-officemate aku masa kat johor dulu, ari sabtu jugak.....
'
belum sampai melaka aku dah rasa windu kat aisha..... dah la aisha tengah x sihat sekarang ni..... huhu
'
semoga aisha baik dalam jagaan papa n semakin sihat biler aku jumpa dia ari jumaat nanti.....
'
k, sekian




2 comments

December 8, 2010 at 1:39 PM

sian aisha sudah di tinggal kan sekejap...tkpe si abah nya ada kan..

December 8, 2010 at 4:59 PM

jgn sedey2..mmg kalau tinggal anak sekejap dh rasa rinduu..samalah kita..

Post a Comment