^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

1.8.12

Home » , , , » *Wordless Wednesday - Homemade Puding Roti Kastad Kukus*

*Wordless Wednesday - Homemade Puding Roti Kastad Kukus*

salam,



p/s : erm manis sangat lah pulak, x leh diterima tekak..... nak kena buat lain n kurangkan gula atau susu..... hehe

15 comments

August 1, 2012 at 1:10 PM

sedapnya..........

August 1, 2012 at 1:16 PM

dni pun ada buat.. tapi tak letak custard hehehe.. versi pemalas... bahagian tepi roti pun dni tak buang taw.. nak tayang gambo pun malu wakakakaka... :D

August 1, 2012 at 1:27 PM

terlebih gula kot eh?

August 1, 2012 at 1:41 PM

BABY MNTK NI.....

August 1, 2012 at 1:59 PM

puding ehh..sedap nya tgk..!

August 1, 2012 at 2:12 PM

sedapnya

August 1, 2012 at 2:34 PM

meleleh air liur mak...tolongggggggggggggggg

August 1, 2012 at 2:34 PM

waahhh...diam2 bwat puding roti...letak la skali care2 die...nak bwat jugak...

August 1, 2012 at 2:48 PM

wah..soooo yummy yummy. nak skit bole? hehehe

August 1, 2012 at 3:39 PM

sedapnyaaa... yummmyy... :)

August 1, 2012 at 4:19 PM

try buat yg bakar plak ... diorg kate lagi sedap ... tp aku tak penah buat ngan mkn ..

August 1, 2012 at 5:04 PM

dah jadi dah tu, txpe next time leh cuba lagi! hehe

August 1, 2012 at 5:22 PM

lori pasir eksiden ka? hehehe

August 2, 2012 at 9:41 AM

nampak cam sedap.....

August 2, 2012 at 2:46 PM

menggiurkan ;)
Dah lama tak makan ;D

Post a Comment